Як писати диктант

Чи говорять тональність і кількість тактів – думаю, це залежить від того, куди надходите (яке училище, на яке відділення). Про кількість тактів я ніде не чула, щоб говорили.

На ТКО в муз. коледжі ім. Римського-Корсакова в Петербурзі, якщо я правильно пам’ятаю, або дають “ля” і далі ти вже сам “обчислюєш”, або називають кількість знаків у тональності.

Із приводу того, як слухати, думаю, нічого нового Вам не скажу:
1. Перший раз слухати кількість фраз, що повторюються елементи, з якого щабля починається й закінчується кожна фраза.
2. Далі слухати вже більш детально – уважно ставитися до пауз (це те, про що Ви говорили; паузи потрібно спеціально слухати).

Є маленькі хитрості – це не зовсім чесно, але на іспиті може допомогти: коли вже дозволять записувати, спочатку записати останню фразу, поки Ви її точно помнете. Деякі люди з кожним прослуховуванням зосереджують на якійсь одній фразі, але це поганий шлях, на мій погляд.

Ну й, звичайно, практика в більших кількостях. Зараз на торрентах можна скачати кілька збірників з диктантами – там mp3 і нотний запис. Отож – по парі диктантів на сон прийдешній щодня або кілька разів у тиждень.
У свій час, коли ще не було таких посібників, для мене подруга записувала диктанти зі збірника на аудіокасету. Так я їхнього будинку пачками писала.

Із приводу запам’ятовування мелодій – на мій погляд, якщо Вам важко запам’ятати інструктивну мелодію, це зовсім нормально. Але потрібно тренувати пам’ять – тренуватися практично на будь-якій музиці, що Ви чуєте.





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.