Міркування Фроста над трагедією людського буття | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Міркування Фроста над трагедією людського буття

У своїх віршах Фрост прагнув зрівноважити протилежні й навіть ворожі стихії для того, щоб досягти гармонії буття. В есе «Рух, що відбувається у вірші» він назвав поезію «миттєвістю істини на тлі хаосу». Прагнучи до такої високої мети, Фрост зневажав усім, що зв’язано зі злободенністю поезії. Мир тремтить від катастроф, гримить Друга світова війна, а поезія Фроста практично не змінює свого характеру, але в ній помітно підсилюється драматизм:

Земля як Місяць буде незабаром

Загине все на твердості кам’яної

чиНе була вона завжди такий

Безлюдної, порожній, гіркої?

Хто людям жити наказав на ній?!

(«Розбита посуха»)

Теперішній поет-філософ, Фрост міркує над трагедією людського буття як такого. У центрі його уваги, як завжди, Нова Англія, буденне життя Вермонта й Нью-Гемпшира. Фрост називав себе «синекдохистом», метод якого - показувати загальне через часткове. Фермерська Нова Англія в його віршах персоніфікує увесь світ, описаний у традиції американської романтичної поезії

Більше того, лірика Фроста не відображає і його особисті переживання. Ні одну із трагедій, які пережив поет у дозрілих літах - смерть дружини від серцевого приступу, божевілля однієї з донь, самогубство сина - поет не згадує у віршах навіть натяком. Поезія Фроста уникає відповідальності, ліричне «я» - це своєрідна личина. Знаменитий гумор Фроста позначає дистанцію, що відокремлює автора від героя, сповільнює драматичний пафос в одних віршах і увиразнює сховану серйозність в інші. В епоху «ліричної сваволі» Фрост жорстко визначає границі для самовираження в поезії, розглядаючи поетичну творчість як засіб пізнання мира

У збірниках пізнього років - «Неозора далечінь» («A Further Range», 1936, Пулитцеровская премія), « Дерево-Свідок» («A Witness Tree», 1942, Пулитцеровская премія), «Таволга» («Steeple Bush», 1947), «На вирубе» («In the Clearing», 1962) - очевидне єдність поетичного миру Фроста, що взагалі визначився вже в перших книгах. У цій єдності - велич поета-філософа, невтомного шукача істини, що сам обрав свій шлях і сам його прокладав:

Стояв у розвилки я двох доріг

У лісі пожовтілому, і відразу обидві

Мене залучали, - я бачити міг:

Зміячись, ішла перша в балку,

И там, унизу, пропадала в хащі.

Я вибрав другу, доверясь їй,

Шукаючої, може, небагато суворіше,-

Травою заросла, вона сильней

Мала потребу в тім, щоб ішли по ній,

Але обидві виходжені були схоже.

И обидві - у листах; у ту ранню годину

Нічиї кроки їх ще не прим’яли.

ПРО, першу я тримав про запас!

Але, пам’ятаючи, як шлях захоплює нас -

Я знав, що назад повернуся навряд чи.

Під час інше, коли-небудь,

Буду, зітхаючи, розповідати десь,

Як я, сумніваючись, куди згорнути,

Вибрав ледве менше виходжений шлях -

И справа всі, видимо, тільки вэтом.

(«Невибраний шлях»)

Збережи - » Міркування Фроста над трагедією людського буття . З'явився готовий твір.

Міркування Фроста над трагедією людського буття





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.