Формування особистості американського школяра (По романі Дж. Сэлинджера “Над прірвою в житі”) | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Формування особистості американського школяра (По романі Дж. Сэлинджера “Над прірвою в житі”)

Творчість американського письменника Дж. Сэлинджера доводиться на середину XX століття, але його добутки близькі й зрозумілі сучасної молоді. Сэлинджера дуже хвилювала проблема становлення парубка, його складного духовного миру. Роман “Над прірвою в житі” повністю присвячений аналізу життя й учинків головного героя, юнака Холдена Кіл-Филда, що намагається знайти своє місце в житті. Найбільше на світі Холден боїться стати таким, як всі дорослі. Він уже був виключений із трьох коледжів за неуспішність. Холден не хоче вчитися лише для того, щоб “працювати в якій-небудь конторі, заробляти безліч грошей і їздити на роботу в машині або в автобусах по Медисон-Авеню, і читати газети, і грати в бридж всі вечори, і ходити в кіно…

“. Життя більшості забезпечених американців неприйнятна для Холдена, тому що вона, на його думку, несправжня й ілюзорна. Юнак багато читає, намагаючись у книгах знайти відповіді на свої питання. “Взагалі, я дуже неосвічений, але читаю багато”, - сповідається Холден. Але однаково зіткнення з реальним життям не уникнути, і Холден конфликтует із учителями, родителями, однокласниками

Він дуже соромливий, уразливий, нелюб’язний, найчастіше буває просто грубий, глузливий. Такий характер складається в Холдена через щиросердечну самітність, через те, що його життєві цінності не збігаються із критеріями дорослих. Холдена обурює “показуха” і відсутність самої елементарної людяності. Навкруги обман і лицемірство: брешуть у привілейованій школі, запевняючи, що виховують гарних людей

Бреше вчитель Спенсер, заявляючи, що життя однакове у всіх людей. Намагаючись піти від неправди, недовіри між людьми, Холден вишиковує власний мир. Поїздка в Нью-Йорк зіграла величезну роль у формуванні Холдена як особистості. Він з подивом зауважує, що сутенерство, проституція, насильство й обман співіснують із милосердям і добротою. Дві черниці, зустрінуті Хол-Деном у поїзді, не тільки вчать дітей, але й збирають милостиню для бедных. Холден багато думав над цим, поступово розуміючи, як важлива осмислена, що має мета життя

“Ці дві черниці не виходили в мене з голови. Я все згадував цей старий солом’яний кошик, з якої вони ходили збирати лепту, коли в них не було уроків”, - зі смутком думав Холден, розуміючи, що його знайомі ніколи не наважаться на таке життя. Холден мріє врятувати дітей від прірви дорослого життя, де панують лицемірство, неправда, насильство, недовіра

“Моя справа - ловити дітлахів, щоб вони не усі права захищені 2001-2005 зірвалися в прірву. Розумієш, вони грають і не бачать, куди біжать, а отут я підбігаю й ловлю їх, щоб вони не зірвалися. От і вся моя робота

Стерегти хлопців над прірвою в житі”, - таке заповітне бажання Холдена Колфилда. Холден стає терпимее й рассудительнее, він формується як особистість. Роман Сэлинджера вийшов у світло в 1951 році й через кілька місяців посів перше місце в списку американських бестселерів

У цей час цей роман став класикою не тільки американської, але й світової літератури. Становлення особистості, формування морального миру підлітка - ці проблеми завжди хвилювали людей

Збережи - » Формування особистості американського школяра (По романі Дж. Сэлинджера “Над прірвою в житі”) . З'явився готовий твір.

Формування особистості американського школяра (По романі Дж. Сэлинджера “Над прірвою в житі”)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.