Від «А» до «Я»: тематичний діапазон ліричних відступів. Роль ліричних відступів у створенні художнього образа епохи. З’єднання в романному оповіданні епічної широти й ліричної суб’єктивності. «Євгеній Онєгін» - «енциклопедія російського життя» від першої особи.
Ліричні відступи й пейзажні фрагменти оповідання: об’єктивна «прозаїчність» і суб’єктивна «поетичність» картин російської природи. Ліричні відступи на «літературні» теми: проблеми сучасної Пушкіну літератури (питання жанрових переваг, іншомовних запозичень, взаємодії європейської й російської літератури й т.д.) на сторінках роману. Романтизм і романтики в іронічному світлі авторського оповідання.
Ліричні відступи як літературна біографія «Євгенія Онєгіна»: відтворення історії створення роману на сторінках роману. Автор як читач власного роману («переглянув все це строго…», «пора мені… п’ятий зошит / Від відступів очищати»). Можливі, але нереалізовані шляхи розвитку романної дії. «Плани» і «чорнові начерки» майбутніх добутків у романі. Ліричні відступи - найважливіший спосіб побудови «вільного роману». Звертання до читача в ліричних відступах. Образ читача на сторінках роману. «Роман вимагає балаканини»: ефект вільного діалогу із читачем.
«Роман автора» і «роман героїв» в «Євгенію Онєгіні»: ліричне авторське оповідання вбирає в себе історію героїв, виводячи на перший план справжнього головного героя роману - його творця
Збережи - » Жанрова своєрідність роману А. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін» - Твір по добутку А. С. Пушкіна “Євгеній Онєгін” . З'явився готовий твір.