Раз у тиждень я обов’язково забігаю в нашу шкільну бібліотеку - поміняти книги, які вже прочитала, на нові й обмінятися новинами з бібліотекарем Галиною Сергіївною. Вона ще зовсім молода, але стільки всього знає, аж дивно. Дуже цікаво з нею спілкуватися, завжди довідаюся про щось новому, захоплюючому. Вона називає мене «моя помічниця». А я с радістю допомагаю їй розставляти книги на полках, підклеїти ушкоджені, порвані книжки. Галина Сергіївна завжди цікавиться, як пройшов тиждень, як іде навчання, що будинку нового, чи сподобалася мені книга, що здаю. А ще я вдячна їй за ради, тому що важко вибрати з величезної кількості книжок ту, що потрібна мені саме зараз!
А привчила мене так часто ходити в бібліотеку моя сестра Алина. Їй уже майже шістнадцять, вона, на мій погляд, зовсім доросла, і книги вона читає інші. Часто ми з нею ділимося враженнями від прочитаних книжок, а буває й те, що читаємо з нею по черзі ту саму книгу. Про Винни-Пух і Кристофере Робіні вона вже не читає, Маля з Карлсоном, «Том Сойер» Марка Твена, «Незнайка» Носова й Хоттабыч - це для моєї сестрички вже пройдений етап. Зараз моя Алина захоплюється пригодницькими романами Рейдера Хаггарда - спочатку прочитала «Доню Монтесумы», зараз читає «Скарбу пануючи Соломона», а на черзі «Прекрасна Маргарет».
А мені ці книги чомусь поки ще нецікаві. Плавання на кораблях, пірати, дуелі, романтична любов - це ж для дорослих. Мені подобаються такі книжки, як «Роня, дочка розбійника» - неї написала Астрид Линдгрен, а ще «Аліса в країні чудес» Л Кэрролла. А ще я обожнюю різні казки - російські, українські, англійські, африканські. З російських казок найбільше я люблю казку «Фенист - ясний сокіл», з українських - «Семилеточка». Стільки разів їх перечитувала, а однаково цікаво, і хочеться бути така ж розумної, як та дівчинка, що змогла відповісти на всі каверзні питання й виконати всі суперечливі завдання. А казки Андерсена! Вони дуже романтичные, особливо «Русалочка» і «Сніжна Корольова». Навіть казки із сумним кінцем, як «Дівчинка із сірниками», викликають бажання жити красиво й робити добро. А казка про Оле-Лукойе примушує задуматися про своє поводження - чи заслужила я цікаві, різнобарвні сни про звірят?
У п’ятому класі за порадою Галины Сергіївни я прочитала «Пригоди барона Мюнхгаузена» Э. Распе й початку малювати у своєму домашньому альбомі ілюстрації до цієї казки - барон на коні, розрубаному навпіл, або з білим ведмедем, з оленем, що замість рогів має вишневе дерево. Потім читала « Винни-Пухнув і вес-вес-всі» О. Милна, подружилася з Тигрою, Кенгою, Ру, хлопчиком Кристофером Робіним. І взагалі, знайшла багато нового, чого немає у відомому мультфільмі.
Коли я вчила в шостому класі, ми разом з Аліною захоплювалися книгами про Гарри Поттере - вони хоча й дуже товсті, але читаються легко й швидко, тому що цікаві. Гарри Поттер, звичайний чарівник, у кожній книзі бореться зі злом, а допомагають йому вірні друзі - Рон Уизли, Гермиона Грейнджер, Невілл Долгопупс. Поки що ми прочитали тільки п’ять книжок, останньої була про Орден Фенікса, але хочеться сподіватися, що Джоан Роулинг, англійська письменниця, напише ще продовження цієї казки.
Цього року я узялася відразу за дві серйозних книги - «Пригоди Гулливера» Джонатану Свифта й «Алісу в країні чудес» Я. Керролла. Дивно, як Джонатан Свифт у казковій формі, зображує життя свого суспільства. Галина Сергіївна розповіла мені, що книга ця була написана для дорослих, вона являла собою сатирові на політичне життя Англії того часу. А нам через стільки століть і почитати цікаво, і задуматися їсти над чим. Дійсно, усе у світі відносно, той самий людина може бути гігантом серед ліліпутів або навпаки.
Казка про Алісу, як я зрозуміла, теж не просто казка. Вона цікава своїми несподіваними поворотами сюжету й стрімкою зміною подій, але я відчуваю, що в ній є якась таємнича суть, недарма ж мама її перечитує вже втретє й щораз знаходить щось нове. Коли ми з Алинкой обговорюємо прочитані книги, мама сміється, що в нас будинку книжковий клуб. Ну що ж, нехай, це зайвий раз доводить, що старання Галины Сергіївни не проходять дарма, вона навчила нас любити й берегти книги, знаходити в них друзів, а ще розшукувати відповіді на всі випадки життя.
Збережи - » Запрошує шкільна бібліотека . З'явився готовий твір.