ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Хто став предметом суперечки між Богом і Мефістофелем?

2. Які точки зору на людину висловлено у «Пролозі на небі»?

3. Чому Фауст незадоволений результатами свого життя?

4. Що утримало Фауста від самогубства?

5. Яких висновків дійшов Фауст наприкінці свого першого земного життя?

6. Яка різниця в поглядах на науку Фауста і Вагнера?

7. Як оцінювали власну лікарську діяльність Фауст та його батько?

8. До чиєї допомоги вдався Фауст у пошуках відповіді на свої питання?

9. Як поводиться Фауст під час першої і другої зустрічей із Мефістофелем?

10. В якому образі Мефістофель уперше з’явився перед Фаустом?

11. Як Мефістофель уперше потрапив до кімнати Фауста і як він звідти вийшов?

12. Чиї умови було прийнято при складанні угоди між Фаустом і Мефістофелем?

13. Які спокуси вигадав Мефістофель для Фауста?

14. Як ставиться літній і омолоджений Фауст до спокус Мефістофеля?

15. Де і яким чином сталося омолодження Фауста?

16. Яке враження справили одне на одного Фауст і Маргарита при першій зустрічі?

17. Про що розмовляли Фауст і Маргарита під час зустрічей?

18. Яка подія спричинила втечу Фауста з міста, де жила Маргарита?

19. Як склалася доля Маргарити після втечі Фауста?

20. Чи врятувало Маргариту від смерті повернення Фауста?

21. Де і в якому душевному стані знайшов Фауст Маргариту, коли повернувся?

22. Яку оцінку дали вчинкам Маргарити людська мораль, Мефістофель і Бог?

23. Яку відповідь дав Фаустові Дух землі?

24. Як Дух землі називає Фауста і як сам Фауст називає себе?

25. Порівняйте різні точки зору на створення світу. Чия вам здається справедливою? Яку роль у створенні світу відводить собі Мефістофель?

Фалес (ч. II, дія 2). Скелясті затоки Егейського моря. Усе із води появилось, Все вічно водою живилось! Будь нам, океан, зичливим! Коли б не ти із тучами, І гори і доли були б без пуття, Ти цілому світу струмуєш життя.

Мефістофель (ч. II, дія 4). Верхогір’я.

Коли Господь — за що, не питай — Нас вигнав з неба в глиб, у земні надра, Де, з центру розгнівавши, з краю в край Розбурхано палає вічна ватра,— Жилося нам не дуже зручно, звісно: І гаряче, і боляче, і тісно. Давай чорти тут кашляти, дмухати, хукати, Хропти, сопти, з всієї сили пукати, Аж сіркою все пекло засмерділо:

був газ!..

З усіх усюдів так і напирає,— Потріскалась гладка земна кора, Все обернулось догори ногами, Спід верхом став, горами стали ями. Чорти — народ, на все велике здібний, їм скрізь давай розгардіяш подібний.

Фауст (ч. II, дія 4). Верхогір’я.

Природа, що сама себе створила,

1 землю всім, що є на ній, укрила,

Звела шпилі і вирила яр,

Поставила тут гору до гори,

Там пагорби, вже лагідніші схили,

А там долини тихі їх змінили…

26. Чия думка про Фауста вам здається справедливою?

М є ф і с т о ф є л ь (ч. І). Пролог на небі.

І їсть, і п’є він щось Гне поземному, Його думки на безум хворі, Ширяють десь в непевній далині. Та ні земля, ні далі неозорі Не вдовольнять тієї маячні.

М є ф і с т о ф є л ь (ч. II, дія 4).

тебе нелегко вдовольнити, Либонь тобі нічого й не кортить?

Дух (ч. І, дія 1).

То чом же, надлюдино,

Ганебно так дрижиш?..

Де велет сміливий, що світ в собі створив,

Носив, плекав: що помисли жили в нім

Із духами у всьому стати рівним?

Ф а у с т (ч. І, дія 1).

…перед ним я карликом почувся. А я ж гадав, що образ божества, Я був уже, мов світлий херувим, Спроможний всю природу обійняти.

27. Як виявився характер Фауста під час роботи над перекладом Біблії?

28. Якої філософської точки зору щодо пізнання світу дотримувався Фауст?

Збережи - » ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ . З'явився готовий твір.

ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.