Вплив музики на творчий розвиток дітей дошкільного віку | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Вплив музики на творчий розвиток дітей дошкільного віку

Більшість методичних прийомів Судзукі можна використати у спілкуванні з дитиною. Наприклад, знаючи про одноканальність сприймання дітей, завжди треба з цікавістю формулювати питання, робити щось повільно, коротко і конкретно. Не можна вимагати одночасно виконувати різні дії, наприклад, відчути, подивитися, послухати. Інакше дитина вас просто не зрозуміє [1, с. 17–19].

Усі батьки, чиї діти відвідують заняття за методикою Судзукі, стверджують, що їхні діти ніколи не хвилювалися, коли готувалися до екзаменів, що вони без ускладнень добре навчалися, хоч проводили багато часу, граючи з дітьми у дворі. Це питання виявило зовсім новий тип дитини-інтелектуала: життєрадісний, осмислений і зовсім не схожий на загальноприйнятий стереотип блідого худого очкарика [3, с. 43].

З часів античності музика розвивалася в бік великої спеціалізації, професіоналізму, і тому дитяча музична культура все більше і більше віддалялася від музично-естетичної і музично-педагогічної свідомості дорослих. Для дорослих уявлення про музику вміщує в себе ціннісні критерії чистоти, конкретної тональності і краси.

Р. Бьєрквол описує такий приклад музичності дітей, який використовується ним при адаптації до дитячого співсуспільства. Він і його сім’я приїхали в країну з іншою культурою і іншою мовою, яка була незнайомою його 7-річному синові. Декілька днів хлопчик самотньо стояв біля стіни, спостерігаючи за тим, як хлопці грали у дворі м’ячем у невідому йому гру і весело перемовлялися незрозумілою мовою. Але одного дня він попросив батька купити йому м’яч. Взявши його, вибіг на вулицю і включився у гру, точно повторюючи своїм тілом ритм, що побачив у місцевих хлопців, і музичне інтонування слів, які вони використовували у грі [4, с. 118].

Таким чином, музична мова складає частину багатьох здібностей дітей до спілкування. Музична культура дитинства близька не музичній культурі дорослих, а музичному фольклору. У ній нерозривно представлено сприймання музики і її виконання у вигляді руху всього тіла.

Надія Кушнірик

Аспірантка кафедри дошкільної

Та початкової освіти

Черкаського національного університету

Імені Богдана Хмельницького


Pages: 1 2

Збережи - » Вплив музики на творчий розвиток дітей дошкільного віку . З'явився готовий твір.

Вплив музики на творчий розвиток дітей дошкільного віку





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.