– Перша функція – педагогічна. Вона визначає краєзнавство як дидактичний принцип, за допомогою якого можна домогтися підвищення ефективності навчально-виховного процесу в освітніх закладах, успішно опановувати знання про природу й життя людини, допомагати формувати практичні вміння і навички.
– Друга функція – навчальна. Вона визначає краєзнавство як окремий базовий курс елементарної шкільної географії.
– Третя функція – наукова. Вона визначає краєзнавство як структурну складову географічної науки з усіма притаманними їй методами дослідження [4, с. 39].
У туристсько-краєзнавчій роботі закладено потужні потенційні можливості підготовки майбутнього вчителя до означеної сфери діяльності. Залучення студентів до активної туристсько-краєзнавчої діяльності сприяє впровадженню активних форм і методів у навчально-виховний процес. Особливого значення набувають навчальні походи, експедиції, екскурсії, змагання, конкурси, вікторини, вечори відпочинку, конференції, ігри, круглі столи тощо. Організація такої роботи сприяє удосконаленню знань, умінь і навичок студентів з краєзнавчої роботи.
Отже, на нашу думку, саме здійснення туристсько-краєзнавчої роботи сприяє вихованню таких якостей як громадянськість, патріотизм, любов до рідного краю.
Подальшого розвитку потребує проблема виокремлення педагогічних умов виховання патріотизму у студентів вищих навчальних закладів у процесі туристично-краєзнавчої роботи.
Валентина Височин
Викладач
Черкаського факультету
Менеджменту і бізнесу
Київського Національного
Університету культури і мистецтв
Pages: 1 2
Збережи - » Туристсько-краєзнавча робота як один із компонентів виховання патріотизму у майбутніх учителів . З'явився готовий твір.