Весь подальший поетичний шлях Некрасова став шляхом до органічної єдності цих знайдених в «Трійці» граней образа народного миру. Зрілий Некрасов зображує вже не поезію й не прозу народного життя, але поезію її прози, відкриваючи високе в тім, що до нього представлялося низьким. Все сказане найменше означає, що «Трійка» — не достигнули своєї мети експеримент творчий шлях, що починав свій, поета. Без «Трійки» була б неможливо поява некрасовского епосу. Романтичні сторони жіночого образа «Трійки», відокремившись, відійшли до дворянських героїнь поета, принцип сполучення ідеальних і побутових характеристик, уперше застосований Некрасовим в «Трійці», ліг в основу його майбутніх жіночих народних образів, образів селянок з «поглядом цариць».
Видимої границі I між ідеальним і побутовим виглядом селянської жінки тут уже ні, ідеал природно росте з побуту й не протиставляється йому, але для того, щоб це поетичне відкриття відбулося, необхідна була первісна антитеза «Трійки», що вмістилася, однак, в обсяг одного образа. Про героїн «Трійки» можна сказати й більше. Ні її романтичний портрет, ні натуралістичний опис її долі самі по собі не несли ще поезії з яскраво вираженим національним значенням. Але Некрасов оточив цей свій ранній образ такими ліричними мотивами, у яких безпосередній предметний зміст чи було не закрите символікою національного буття. Саме в такому значенні входили в некрасовское вірш дорожні мотиви й образ трійки
Світло цієї символіки додав героїні «Трійки» поетичність незмірно вищу, чим та, котра могла бути укладена в ро-мансовом ліризмі або в соціально-побутовій драмі. У жіночому образі поета народжувалося національне уособлення, що і було згодом затверджене усім образним світом некрасовской поезії
Pages: 1 2
Збережи - » «Трійка» . З'явився готовий твір.