Тема. Українські народні балади «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, класифікація балад | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Тема. Українські народні балади «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, класифікація балад

Варіант 1

1. Бондарівна («Бондарівна») гуляла…

А Біля річки.

Б По високому мосту.

В По містечку.

Г У дворі власного маєтку.

2. Через що Бондарівна висловила незадоволення пану Каховсько­

му? («Бондарівна») Бо він її:

А Переобтяжував важкою роботою.

Б Ображав і принижував.

В Обійняв і поцілував.

Г Примушував готувати собі смачні страви.


3. Хто вбив Бондарівну? («Бондарівна»)

А Два жовніри.

Б Пан Каньовськии.

В Батько героїні.

Г Старий солдат.

4. Риса характеру пана («Бондарівна»), яка проявилася у ньому

в кульмінаційний момент.

А Хитрість. Б Жадність. В Улесливість. Г Жорстокість.

5. Що радили люди зробити героїні у зв’язку з пильною увагою до

неї пана? («Бондарівна»)

А Втекти від нього.

Б Погодитися на шлюб із ним.

В Остерігатися його.

Г Не зустрічатися з ним.

6. Що пошановував пан Каньовськии у Бондарівні? («Бондарівна»)

А Її вроду і красу.

Б Уміння гарно співати і танцювати.

В Доброту і порядність.

Г Майстерність у вишиванні хрестиком.

7. Де сіла перша рябенька зозуля? («Ой летіла стріла»)

А Біля голови померлого.

Б На старому дубі.

В На сходинках хати вбитого.

Г У криниці під калиною.

8. Події на початку твору «Ой на горі вогонь горить» відбува­

ються…

А Біля гори.

Б У долині.

В За лісом.

Г Неподалік від села.

9. Кінь у героя твору «Ой на горі вогонь горить» був…

А Біленький.

Б Сіренький.

В Сивенький.

Г Вороненький.


10. З приводу смерті козака сумує не тільки автор балади «Козака

несуть», ай:

А Дівчина.

Б Дружка молодої.

В Кінь.

Г Усі, хто його знав.

11. У баладі «Козака несуть» не використовується…

А Гіпербола.

Б Епітет.

В Повтор.

Г Пестливі слова.

12. Слово «балада» походить з мови…

А Латинської. Б Англійської. В Німецької. Г Грецької.

Варіант 2

1. Серед інших дівчат героїня «Бондарівни», наче…

А Спляча красуня.

Б Троянда.

В Ластівка.

Г Сива голубка.

2. Описуючи вродливість Бондарівни, творці балади «Бондарівна»

зазначили, що вона…

А Приваблива. Б Хороша. В Вродлива. Г Симпатична.

3. Найбільше героїня «Бондарівни» у своєму житті цінувала…

А Доброту.

Б Порядність. В Волю. Г Щирість.

4. Яким було останнє бажання героїні «Бондарівни»? Вона:

А Прагнула щастя своєму коханому.

Б Мріяла про скасування кріпацтва.

В Наполягала на укладанні шлюбу з коханим.

Г Хотіла бачити своє життя вільним.


5. За смерть дочки («Бондарівна») пан дав її батьку…

А Гроші.

Б Стадо худоби.

В Дозвіл безкоштовно рибачити у річці.

Г Нову хату.

6. Звідкіль летіла стріла, що влучила у вдовиного сина? («Ой леті­ла стріла»)

А 3 гори.

Б Долини.

В Дрімучого лісу.

Г Синього моря.

7. Де матінка за сином плаче («Ой летіла стріла»), там…

А Сліз криниця. Б Земля сухенька. В Дунай розлився. Г Калюж багато.

8. Смерть козака («Ой на горі вогонь горить») оплакував його:

А Кінь. Б Вороги. В Голубка. Г Вітер.

9. Хто зустрів посланця козака? («Ой на горі вогонь горить»)

А Батько.

Б Селянські заробітчани.

В Кохана.

Г Сестра з матір’ю.

10. Дізнавшись про трагічну смерть коханого (« Козака несуть »), дів­

чина…

А Білі рученьки ламала.

Б Плакала і голосно кричала.

В Вирішила закінчити життя самогубством.

Г Виявила байдужість.

11. Балада як фольклорний жанр став дуже швидко поширювати­

ся в Україні з початку:

А XVIII ст. Б XIX Ст. В XVII ст. Г XVI ст.


12. Балада — один із видів народних… А Дум.

Б Легенд.

В Казок

Г Пісень.

Збережи - » Тема. Українські народні балади «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, класифікація балад . З'явився готовий твір.

Тема. Українські народні балади «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, класифікація балад





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.