Тема. Родинно-побутові пісні «за городом КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «лугом іду, коня веду» | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Тема. Родинно-побутові пісні «за городом КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «лугом іду, коня веду»

1. Прохання, з яким звернулася дівчина до козака? («Лугом іду,

коня веду, розвивайся, луже»)

А «Проведи мене до бору».

Б «Подаруй смарагдове намисто».

В «Сватай мене».

Г «Запроси мене на свято».

2. Негативна риса козака («Лугом іду, коня веду, розвивайся,

луже»), за яку дорікає йому дівчина.

А Брехливість. Б Улесливість. В Ненажерливість. Г Ледачість.

3. Козак одружився на дівчині («Лугом іду, коня веду, розвивайся,

луже»), якщо б вона…

А Уміла гарно співати і танцювати. Б Грати на скрипці. В Вишивати хрестиком. Г Була багатою.

4. Рослина («Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже»), що зійшла

край битої доріженьки після того, як дівчина заміж пішла.

А Ковил.

Б Ромашка.

В Рута м’ята.

Г Барвінок.

5. З яким проханням дівчина звернулася до хлопця? («Світи, сві­

ти, місяченьку, та й на мій перелаз») Щоб він:

А Не залишав її.

Б Прийшов до неї.

В Поцілував і заспокоїв кохану.

Г Забув іншу.

6. За яких умов любляча героїня прилетіла серед опівночі до свого ко­ханого? («Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз») Якщо б:


А Крила мала.

Б Вітром стала.

В Була чарівницею.

Г Він їй дозволив це зробити.

7. Цвіт дерева («Світи, світи, місяченьку, тайна мій перелаз»), що

символізував кохання тих, що розлучилися.

А Дуба. Б Липи. В Каштана. Г Берези.

8. Дівчина («Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз») хотіла

мати очі…

А Іншої коханої. Б Солов’я. В Свого коханого. Г Добрі і щирі.

9. Заміж, за змістом пісні «За городом качки пливуть», йдуть ді­

вки…

А Багаті.

Б Бідні.

В Які мають вищу освіту.

Г Що вміють господарювати.

10. Що на придане мають багаті дівки? («За городом качки пливуть»)

А Безліч тканого полотна.

Б Велику суму грошей.

В Коней і волів.

Г Повний двір качок.

11. Чому дівчинонька не вийшла на побачення до хлопця? («За го­

родом качки пливуть») Бо вона:

А Вже була заручена з іншим.

Б Не кохала його.

В Слухалася своїх батьків, які їй забороняли це зробити.

Г Боялася нічку-петрівочку.

12. Що було перешкодою для одруження молодят? («За городом кач­ки пливуть»)

А Кріпацтво.

Б Соціальний стан дівчини.

В Непорозуміння із суперницями молодої.

Г Заборона батьків коханої.


Збережи - » Тема. Родинно-побутові пісні «за городом КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «лугом іду, коня веду» . З'явився готовий твір.

Тема. Родинно-побутові пісні «за городом КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «лугом іду, коня веду»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.