ТЕма. Г. Сковорода «всякому городу нрав і права» | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

ТЕма. Г. Сковорода «всякому городу нрав і права»

1. На думку Г. Сковороди, кожне місто має свої…

А Досягнення у розвитку промисловості та освіти.

Б Архітектурні пам’ятки і музеї.

В Звичаї і права.

Г Статистичні показники.

2. Венерин син, який згадується у творі, за римською міфологією —

це бог…

А Добробуту. Б Кохання. В Родючості. Г Води.


3. Письменника полонили (за змістом вірша)…

А Нав’язливі думи.

Б Неприємні відчуття.

В Марення від побаченого під час подорожі.

Г Приємні враження.

4. До чого здатний Федір?

А До порядності і честі.

Б Брехні і підступності.

В Жорстокості і злочинності.

Г Уміння швидко обробляти землю.

5. Будинок мешканців, який «гуде від гуляк», порівнюється…

А 3 трактиром.

Б Базаром.

В Багатолюдною крамницею.

Г Вуликом.

6. Від чого в учня «тріщить голова»?

А Від розуму.

Б Складної лекції.

В Диспутів.

Г Бесід на морально-етичну тему.

7. Г. Сковорода бажав, щоб серце кожного мешканця міста було

сповнене…

А Любов’і й тепла.

Б Порядності й честі.

В Відповідальності й сумлінності.

Г Радості й гармонії.

8. Федір у творі…

А Купець.

Б Панський прислужник.

В Юрист.

Г Простий селянин.

9. Ліричний герой поезії хоче вмерти…

А У шані.

Б І бути похованим на рідній землі.

В Коли мешканці міста шануватимуть одне одного.

Г 3 ясним розумом.

10. Чого не роблять мешканці міста? А Іноземних завозять телят. Б Розводять бджіл.


В Готують собак для мисливства. Г Бенкетують.

11. Хто «для ченців тре кутки»?

А Ліричний герой твору.

Б Федір.

В Петро.

Г Той, хто обробляє землю.

12. Кого засуджує і висміює автор наприкінці твору?

А Юристів.

Б Купців.

В Тих, хто готує собак до полювання.

Г Гуляк.

Збережи - » ТЕма. Г. Сковорода «всякому городу нрав і права» . З'явився готовий твір.

ТЕма. Г. Сковорода «всякому городу нрав і права»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.