Сучасні погляди на проблему розвитку креативності майбутніх учителів | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Сучасні погляди на проблему розвитку креативності майбутніх учителів

Відповідно, КРЕАТИВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧОГО ПРОФІЛЮ – це інтегральна якість особистості останнього, яка визначає здатність до творчості й розвивається в процесі фахової підготовки та подальшої професійної діяльності. Вона проявляється через уміння створювати креативну атмосферу, бачити педагогічні проблеми, знаходити нові оригінальні й продуктивні шляхи їхнього вирішення, творчо використовуючи природні об’єкти та хіміко-біологічний експеримент.

Ми вважаємо, що ефективність розвитку креативності майбутніх учителів природничого профілю зросте, якщо в процесі вивчення фахових

Дисциплін дотримуватися логічної єдності мети (високого рівня розвитку креативності майбутніх учителів природничого профілю) та наступних умов:

– формування у студентів чіткого уявлення про сутність поняття

«креативність»; – встановлення у студентів стійкої креативної мотивації через використання природних об’єктів та їхніх відображень в різних сферах мистецтва для формування позитивного емоційного стану студентів під час занять та креативний підхід до проведення хімі-ко-біологічного експерименту на заняттях для підвищення захопленості обраною професією; – створення середовища, сприятливого для розвитку креативності майбутніх учителів природничого профілю шляхом усунення бар’єрів креативності та демонстрацією викладачами зразків кре-ативної поведінки; – використання сучасних (комп’ютерних та активних) технологій

Навчання. Таким чином, проаналізувавши погляди сучасних дослідників на проблему розвитку креативності майбутніх учителів, можна виявити основні шляхи розвитку креативності майбутніх учителів різних профілів навчання:

1) формування чітких уявлень про сутність креативності;

2) формування стійкої творчої мотивації;

3) створення установки на саморозвиток та самовдосконалення кре-ативних якостей особистості;

4) створення на заняттях креативного клімату;

5) активізація науково-дослідницької діяльності;

6) використання різноманітних інноваційних педагогічних технологій, які сприяють розвитку креативності.

Треба відзначити, що на сьогодні питання щодо розвитку креативно-сті майбутніх учителів природничого профілю в процесі фахової підготовки є майже не розробленим, тому – перспективним для подальшого педагогічного дослідження. Запропоновані нами педагогічні умови потребують експериментальної перевірки, над чим ми працюємо.

Ірина Подорожна

Аспірант

Луганський національний університет

Імені Тараса Шевченка


Pages: 1 2

Збережи - » Сучасні погляди на проблему розвитку креативності майбутніх учителів . З'явився готовий твір.

Сучасні погляди на проблему розвитку креативності майбутніх учителів





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.