Маленький принц. А як це?
Льотчик. Так не вантажся, приятель. Я прикаливаюсь. Насправді я не вмію малювати
Маленький принц. Так кинь, я не вірю
Льотчик. Ні, правда. Ти перший із всіх видевших цей малюнок зрозумів, що тут я намалював слона в удаві. Усі вважали, що тут зображено капелюх
Маленький принц. Що? Який капелюх? Це ж слон в удаві, навіть видали видно. Хоча, дивися, хлопець, я адже розумію твої малюнки. Якщо ти навіть намалюєш повну дурницю, я розберуся
Льотчик. Вірно, приятель. У мене отут є блокнот і олівець. Зараз намалююся
Другий склад:
Маленький принц. Не, цей баранчик занадто кволий. Намалюй іншого, більше пухкого. Якщо я проголодаюсь, зможу його з’їсти
Льотчик. Мого баранчика?
Маленький принц. Ха! Жарт! А ти попався! Я своїх друзів не їм, це тобі на майбутнє
Льотчик. Це бадьорить. Добре, малюю далі. (Малює.)
Маленький принц. Ти ж сам бачиш, що це не баранчик. Це великий баран: у нього рога, як в оленя. (Льотчик малює.) Цей занадто старий! Мені потрібний такий баранчик, щоб жив довго. ^Льотчик малює.)
Льотчик. От тобі ящик. У ньому бомба!
Маленький принц. А! Ти що взбрендил? Якщо зараз рвоне, ти ж адже сам не встигнеш утекти!
Льотчик. Ха! Жарт! І ти теж попався! Насправді в цьому ящику сидить твій баранчик!
Маленький принц. Ба-ра-Шек?… Як ти думаєш, він багато їсть трави?,
Льотчик. А що?
Маленький принц. Просто в мене будинку всього дуже мало.
Льотчик. Йому вистачить. Я адже тобі даю зовсім маленького баранчика
Маленький принц. Не такий вуж він і маленький. Смотри-ка, він заснув…
Діалог з п’яницею. (Глава 12-я)
На наступній планеті жив п’яниця. Коли Маленький принц з’явився на цю планету, п’яниця мовчачи сидів і дивився на полчища пляшок, що вишикувалися перед ним - порожніх і повних
- Що ти робиш? - запитав Маленький принц
- П’ю, похмуро відповів п’яниця
- Навіщо?
- Щоб забутися
- Про що забути? - запитав Маленький принц. Йому стало жаль п’яницю
- Хочу забути, що мені совісно, зізнався п’яниця й повісив голову
- Від чого ж тобі совісно? - запитав Маленький принц. Йому дуже хотілося допомогти бідоласі. - Совісно пити! - пояснив п’яниця, і більше від нього не можна було домогтися ні слова
Ремейк діалогу Маленького принца й п’яниці
Маленький принц. ПРО! Скільки пляшок! Для чого ж стільки? А! (догадався) Добрий день! Можна постріляти у Вашім тирі по пляшках?
П’яниця (далі П. ). Милий хлопчик! Я тут п’ю, а не стріляю. Ти мій гість! Вип’ємо за зустріч!
Маленький принц. Я не п’ю. Спасибі.
П’яниця. Чому?
Маленький принц. Пияцтво ні до чого гарному не приводить. П’яна людина може зробити різні злочини. Навіщо ж Ви п’єте?
П’яниця. Їх уже двоє!.. П’ю від туги й нудьги, адже я зовсім один… разом з моїми пляшками. (Плаче.)
Маленький принц. Але адже у Вас був колись будинок? Була сім’я?
П’яниця. Так, усе в минулому! І майбутнього в мене немає.
Маленький принц. Ви не думали про те, що хтось має потребу у Вашій допомозі?
П’яниця. Я живу у своєму мирке, з якого мені не вибратися
Маленький принц. Але Ви могли б зайнятися якою-небудь справою. Наприклад, садівництвом. Розвели б сади на Вашій планеті…
П’яниця (кричить). Мені лінь! Мені все лінь. Я п’ю, щоб забутися
Маленький принц. Про що забути?
П’яниця. Хочу забути, що мені совісно.
Маленький принц. Отчого ж Вам совісно?
П’яниця. Совісно питися
Маленький принц. Так! Дивний народ ці дорослі
7. Підведення підсумків класної письмової роботи
На одному з попередніх уроків учні писали класну роботу з теми: “Яких якостей не вистачає дорослим, щоб зрозуміти нас, дітей”.
Учитель. Підведемо підсумки нашої класної письмової роботи. Про їх дуже цікаво довідатися не тільки дітям, але й дорослим. Отже, в “п’ятірку” основних відсутніх дорослим якостей потрапили…
Учні. Дорослим часто не вистачає:
* розуміння,
* уяви,
* доброти,
* уваги, часу, терпіння
У роботах перераховані й ті якості, наявність яких діти цінують у дорослі. До них ставляться:
* бажання спілкуватися з дітьми,
* працьовитість,
* “живий” розум,
* готовність допомогти,
* здатність визнавати свої помилки,
* бескористность,
* здатність бачити кольорові сни,
* любов до дитячих казок,
* уміння грати й веселитися,
* уміння цінувати внутрішній мир маленької людини,
* уміння цінувати дитячу фантазію. Діти хочуть, щоб дорослі стосовно них проявляли більше
* любові,
* співчуття,
* жалості,
* пещення,
* довіри
Pages: 1 2
Збережи - » Робота над творами «Маленький принц» Сент-Екзюпері . З'явився готовий твір.