Право людини на мрію ( твір-мініатюра по розповіді В. Шукшина “Миль пардон, мадам!”) | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Право людини на мрію ( твір-мініатюра по розповіді В. Шукшина “Миль пардон, мадам!”)

Що значить мрія в житті людини? Очевидно, дуже багато чого, тому що люди дуже міцно тримаються за свою мрію, охороняють неї від зазіхань навколишніх, вірячи, що без усі права захищені 2001-2005 її життя стане повсякденної й навіть безглуздої. Люди, у яких немає заповітної мрії, нехай навіть її ніколи й не вдасться реалізувати, здаються мені в чомусь обділеними, як і люди, позбавлені почуття гумору. Адже вміння мріяти й фантазувати грає в житті людини більшу роль: воно може підтримати у важку мінуту, дозволяє повірити в себе, свої билы, перетерпіти неприємності, образи, не загрузнути в побутових дріб’язках. У розповіді “Миль пардон, мадам!

” Шукшин малює нам образ брехуна й п’яниці Броньки Пупкова, що переконано розповідає й сам вірить вигаданій мрії про те, як на війні він нібито за завданням генерала здійснив невдале покушение’на Гітлера. Захоплююче й натхненно бреше він своїм слухачам, ища в цій історії опори для свого досить незначного існування. Бронька грає, він чудовий актор, і розповідь перетворює його. Усе, що є ще світлого, романтичного в душі цього, здавалося б, що опустився людини, втілюється в, цієї безглуздої історії, і сам собі він здається чистіше, піднесеніше.

Адже насправді Бронька добрій і життєлюбний, але його уяві тісно у твердих рамках щоденності, серед щоденних побутових турбот. Людина має право на мрії, нехай навіть ілюзорні, тому що у світі немає нічого плоске й однозначного, а життя буде яскравої, барвистої, мальовничої лише тоді, коли ми потурбуємося повірити в це й побачити її мінливість і багатогранність

Збережи - » Право людини на мрію ( твір-мініатюра по розповіді В. Шукшина “Миль пардон, мадам!”) . З'явився готовий твір.

Право людини на мрію ( твір-мініатюра по розповіді В. Шукшина “Миль пардон, мадам!”)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.