Південна Корея: економіка, географія, політичний пристрій і місце в сучасній світовій економіці | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Південна Корея: економіка, географія, політичний пристрій і місце в сучасній світовій економіці

В останні п’ять років автомобільна промисловість Південної Кореї в особі трьох китів: Kiа, Dаеwоо й Нyundаi перейшла від виробництва застарілих європейських і Японських моделей до власних сучасних розробок, що успішно конкурують на світовому ринку. Корейські машини відрізняє в першу чергу дешевина поряд з передовою технологією й гарною якістю. Одним з основних ринків збуту для корейських машин в останні 3 роки стали країни колишнього СРСР. У них уже створена безліч сервісних центрів для технічної підтримки продаваних машин, мережа дилерів і автосалонів, агресивна рекламна політика - все це привело до сплеську продажів на новому перспективному ринку. Але цим усе не обмежується!

Ведуться переговори з найбільшими автовиробниками Росії про ськладання корейських автомобілів на їхніх площах і частковій комплектації місцевими запасними частинами.

В області переговорів, як не дивно, самим згідливим виявився Узбекистан: Коли літак заходить на посадку, з повітря чітко видно жовтогарячі заводські корпуси з рівними рядами автомобілів, що вишикувалися перед ними, неможливо не помітити на тлі фруктових садів, бавовняних посадок і глиняних дувалов. А вийшовши з будинку аеропорту, начебто виявляєшся в Південній Кореї: вся площа заповнена автомобілями Dаеwоо. Мікроавтобусики Dаmаs і маляти Ticо, невеликі седани Nеxiа/Ciеlо, машини покрупнее - Еsреrо, автомобілі представницького класу Рrincе й Suреr Sаlооn, більші автобуси BS… І лише зрідка зустрічаються Жигулі й Моськвичі, які й нагадують про те, що це не Корея, а Узбекистан.

В 1993 році було створено СП за участю фірми Dаеwоо Mоtоr Cо й уряду Узбекистану. В Асаке, поруч із Андижаном, у найкоротший термін на виробничих площах тракторного заводу (від якого залишилися лише корпуси) був побудований і обладнаний новітніми технологіями завод з виробництва легкових автомобілів Уз-Деу. 25 березня 1996 року з конвеєра зійшли перші автомобілі. З виходом на проектну потужність 200 000 автомобілів у рік повинен себе повністю окупити. На заводі випуськаються всі новітні моделі Dаеwоо, причому більшість комплектуючих місцевих виробництв. Більша частина машин поставляється в Росію. Ці машини в середньому дешевше своїх чисто корейських побратимів на 1500-2000$, що є вагомим чинником у боротьбі за автомобільний ринок Росії.

  ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

1. В. И. Шипаева "Південна Корея в системі світового капіталістичного господарства ", Мир, Моськва, 1994;

2. С. В. Жуків "Роль держави в створенні "південнокорейського чуда" - стаття з журналу "Економіст".

3. Дак Ву Нам "Досвід економічного розвитку Республіки Корея в умовах ринкової системи", 1993.

4. Економіко-географічна енциклопедія. изд. Палей, 1995.

5. Ку Бон Хо "Економіка Кореї: структурне врегулювання з метою економічного росту" - стаття з журналу Коммерсантъ, 1991р.

6. Кобицкий Д. Н. "Корея: сьогодні й завтра", изд. Російський друкар, Моськва, 1994.

7. Журнал "Авторевю" N20 1996 - стаття.

8. Іванов В. К. "Корейський півострів", изд. Юнацтва, Мінськ, 1993.

Pages: 1 2 3 4

Збережи - » Південна Корея: економіка, географія, політичний пристрій і місце в сучасній світовій економіці . З'явився готовий твір.

Південна Корея: економіка, географія, політичний пристрій і місце в сучасній світовій економіці





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.