Національний колорит. Проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв, що уособлюють самодержавство, панів, чиновників, духовенство | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Національний колорит. Проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв, що уособлюють самодержавство, панів, чиновників, духовенство

Варіант 1

1. Еней був завзятішим за всіх… А Рутульців. Б Бурлаків.


В Бурсаків. Г Заробітчан.

2. Фраза, яку використав І. Котляревський у поемі, зазначаючи

про втечу Енея з Трої.

А «Терпець урвався».

Б «П’ятами накивати».

В «Ні в сих, ні в тих».

Г «На два фронти».

3. Гостинець, з яким Юнона «мчалася до Еола».

А Новий одяг.

Б Смачна страва. В Вино. Г Хліб-сіль.

4. За те, що Еол допоможе Юноні покарати Енея і його прибічни­

ків, богиня віддячить йому…

А Грошима.

Б Чорнобривою дівчиною.

В Конем вороним.

Г Половиною власної спадщини.

5. За те, щоб Нептун втихомирив бурю на морі, Еней

А Пообіцяв більше не плавати його водами.

Б Вимушений був ніколи не ловити рибу. В Сприятиме очищенню водних просторів. Г Дав хабара підводному владиці.

6. Троянці, характеризуючи Енея, назвали його…

А Гульвісою.

Б Гольтіпакою. В Бурлакою. Г Паном.

7. Через що припинились гуляння козаків у Дідони, які тривали

майже впродовж двох років?

А Через відсутність їжі та горілки. Б «Гостям» набридло безпутне життя. В Рішення господарки припинити оргії. Г Незадоволення Зевса.

8. Через що троянці не мали можливості потрапити морем до

Італії?

А Через негоду на морі.

Б Необхідність негайного ремонту човнів.


В Прагнення відвідати царя Авеста. Г Закінчувалася провізія і вода.

9. Обряд, що проводився Енеєм і троянцями в гостях у Ацеста? А Сватання. Б Хрещення. В Поминки. Г Поховання.

10. Тарас, що повсякчас їздив з Енеєм, був…

А Хорунжим.

Б Лікарем. В Писарем. Г Паромщиком.

11. Бабу-Ягу І. Котляревський у поемі іменує…

А Дідоною.

Б Венерою. В Сівіллою. Г Юноною.

12. Кого в пеклі примушували лизати гарячі сковороди?

А Багатих і скупих.

Б Брехунів.

В Тих, хто ізроду не женились.

Г Суддів і підсудків.

Варіант 2

1. Через що головний герой твору вимушений залишити Трою?

А Бо прагнув вирушити у подорож.

Б Його переслідувала інквізиція.

В Країна була винищена греками.

Г Виявив бажання якомога швидше потрапити додому.

2. Юнона не любила троянського ватажка, оскільки той…

А Був спритним і «моторним».

Б Надто вихвалявся своєю мужністю.

В Не звертався до неї по допомогу.

Г Він зі своїм військом розгромив Трою.

3. Еола богиня називала паном…

А Братом.

Б Сватом. В Світлістю. Г Государем.


4. Чому богиня не отримала миттєвої допомоги від старого? Бо він:

А Занедужав.

Б Не вияв зацікавленості до її прохання.

В Хотів за це отримати великого хабара.

Г Не мав при собі помічників, виконавців його волі.

5. Чому І. Котляревський співчуває Дідоні? Бо вона була:

А Вдовою.

Б Слабкою і беззахисною.

В Бідною і хворобливою.

Г Маленькою на зріст і худою.

6. Після веселощів богиня Карфагена подарувала троянському ва­

тажку…

А «Півкопи золота». Б Діжку горілки. В Одяг і взуття. Г Новий корабель.

7. Завдання, яке визначив верховний бог для Енея? Ватажок пови­

нен був:

А Знищити греків.

Б Відвоювати Трою.

В Збудувати Рим.

Г Відремонтувати після бурі човни.

8. Територія, до якої вирішили пристати троянці аби «збути горес-

ті своєї», де земля багата.

А Німеччина.

Б Ісландія.

В Італія.

Г Сіцілія.

9. Братом під час перебування у царя для Енея був той, хто:

А Дотримувався його поглядів.

Б Багато пиячив. В Веселив гостей. Г Міг виявити спритність і кмітливість в ігрищах.

10. Гетьман, якого згадували троянці у своїх піснях.

А П. Сагайдачний.

Б І. Мазепа.

В П. Полуботок.

Г Б. Хмельницький.


11. Щоб потрапити до пекла, Енею необхідно було…

А Отримати благословення від Плутона.

Б Тиждень не пиячити.

В Знати молитви.

Г Мати гілку яблуні.

12. Венера є богинею…

А Шлюбу.

Б Кохання. В Вогню. Г Вітрів.

Збережи - » Національний колорит. Проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв, що уособлюють самодержавство, панів, чиновників, духовенство . З'явився готовий твір.

Національний колорит. Проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв, що уособлюють самодержавство, панів, чиновників, духовенство





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.