Загальна довжина автодоріг становить 57 тис. км, з них близько 25тис. км мають тверде покриття. Найбільш розвинена автодорожня мережа в західній частині Марокко.
Морський транспорт забезпечує майже всі зовнішньоторговельні зв’язки й значну частку пасажирських перевезень за межі Марокко. Головними портами є Касабланка, Сафи, Мохаммедия, Кенитра, Танжер, Агадир; другорядними - Ес-Сувейра, Ель-Джадида, Ель, Араиш, Надор.
Повітряний транспорт, що одержав розвиток у післявоєнний період, обслуговує нині не тільки міжнародні але й внутрішні лінії. Найбільші аеропорти, що мають міжнародне значення, розташовані біля Касабланки, Рабата й Танжера. (Половина всього пасажирообороту доводиться на Касабланку.)
Марокко продовжує залишатися в капіталістичній системі міжнародного поділу праці, але його зв’язку й економічне співробітництво зі СРСР і іншими країнами соціалістичної співдружності неухильно розширюються. Товарообіг між Марокко й Радянським Союзом відбиває принципи взаємовигідного співробітництва з метою розвитку.
Збережи - » МАРОККО . З'явився готовий твір.