У кольоровій металургії має важливе значення тільки виробництво алюмінію. Розвиток цієї галузі в Австрії, що не має у своїх надрах бокситів, пов’язане з використанням дешевої електроенергії численних ГЕС на ріці Инн. Тут, у Рансхофене. біля Браунау, побудований один з найбільших у Західній Європі алюмінієвих заводів. Інші підприємства кольорової металургії не покривають навіть внутрішніх потреб країни. З місцевої руди виплавляється лише небагато міді й свинцю.
6. Машинобудування
Машинобудування хоча й утворить ядро всієї промисловості Австрії, однак розвинено в меншій мері, чим в інших західноєвропейських країнах, у результаті чого Австрія ввозить більше продукції машинобудування, чим вивозить. Машинобудівні підприємства, як правило, невеликі: на багатьох з них працює не долее чим по 50 чоловік.
У більших кількостях виробляються машини й апарати для легкої й харчової промисловості, деякі типи верстатного встаткування, устаткування для добувної промисловості. Також виробляються локомотиви, невеликі морські судна. Найбільший центр машинобудування - Відень.
7. Лісопромисловий комплекс.
Для Австрії також характерний комплекс галузей, що включає заготівлю деревини, її обробку й виробництво целюлози, паперу й картону. Значення лісопромислового комплексу далеко виходить за межі країни. На лесопродукти доводиться біля третини всього експорту країни. Великі райони заготівлі деревини ведуться в гірських районах Штирии, в основному тут же виробляється і її первинна обробка.
8. Сільське господарство
В Австрії досить розвинене сільське господарство. У цей час урожайність головних зернових культур - пшениці і ячменя перевищує 35 ц\га, продуктивність молочних корів досягає 3 тис. кг молока в рік.
Більше 2\3 продукції сільського господарства дає тваринництво. Цьому сприяє те, що природні луги й пасовища займають більше половини всієї сільськогосподарської площі. Крім того, під посівами кормових культур зайнято приблизно чверть площі ріллі. І ще частина кормів імпортується. Все це дозволяє містити 2,5 млн. голів великої рогатої худоби. Останнім часом виробництво м’яса й молока покриває весь платежоспособний попит населення.
Оброблювана площа невелика. Є землі, оброблювані мінливо. Це так звані егартен (перелоги) . Вони використовуються поперемінно те як рілля, те як пасовище. Егартен характерний для альпійських районів.
Головні сільськогосподарські культури - пшениця, ячмінь і захарная буряк возделиваются головним чином там, де теплий клімат і родючі ґрунти, - у придунайській часто Австрії й на її східній рівнинно-горбкуватій окраїні. Тут сіяють також жито, овес і картопля. Але їхні посіви поширені ще ширше - вони зустрічаються також у передгір’ях Альп і полонинах, на плато Шумави. Поза гірськими районами розповсюджені овочівництво, плодівництво й особливе виноградарство. Виноградна лоза вирощується тільки в теплих районах на північно-східній і східній окраїнах країни.
9. Транспорт
Мережа шляхів сполучення в Австрії досить густа й не тільки на рівнині, але й у горах, чому сприяє значна розчленованість Східних Альп глибокими поперечними й поздовжніми долинами.
Але, незважаючи на глибоку розчленованість рельєфу, все-таки довелося піти на спорудження численних і дорожніх інженерних споруджень: тунелів, мостів, віадуків. В Австрії налічується понад 10 тунелів, довжиною кожний більше кілометра. Найбільшою довжиною відрізняється Арльбергський автомобільний тунель, що має довжину 14 км.
Будівництво гірських залізних і автомобільних доріг сприяло освоєнню лісових, гідроенергетичних і інших багатств гірських районів.
Головні види транспорту в Австрії - залізничний і автомобільний. Близько 1\2 загальні довжини залізниць електрифіковані. Ділянки з електротягою перебувають в основному в гірській частині країни, де використовується дешева електроенергія місцевих ГЕС і де багато крутих підйомів. Електрифицоравани також найважливіші міжнародні напрямки в тому числі на Німеччину, Італію, Швейцарію, трансальпійські дороги. На інших напрямках переважає тепловозна тяга.
Від Відня як найбільшого залізничного вузла променеподібно розходяться найважливіші магістралі. Головна з них відходить у західному напрямку, зв’язуючи придунайські й альпійські землі. У північно-західному напрямку від цієї трансавстрийськой магістралі йдуть дороги на країни колишньої Чехословаччини й Німеччину. Велике значення має отходящая від Відня на південний захід Земмерингськая магістраль, що зв’язує столицю з Верхньої Штирией і Італією. Основні магістралі зв’язані двома високогірними лініями, що перетинають Альпи з півночі на південь (Линц - Леобен і Зальцбург - Филлах) .
Автомобільний транспорт успішно конкурує із залізничним у перевезеннях як вантажів, так і особливо пасажирів. Тепер тільки міжміськими автобусами перевозиться вдвічі більше пасажирів, чим по залізницях. За останні десятиліття побудовано кілька ділянок нових шосейних доріг типу автострад, найважливіша з яких - магістраль Відень - Зальцбург. Малюнок мережі автомобільних магістралей подібний зі схемою залізниць.
Єдина судноплавна ріка Австрії - Дунай. Він судноплавний на всій австрійській ділянці довжиною в 350 км. Особливо багатоводний він улітку, коли тануть гірські сніги й льодовики. Проте, на річковий транспорт доводиться менш десятої частини загального вантажообігу країни. Самий великий порт Австрії - Линц, де металургія споживає величезну кількість увезених в основному по ріці кам’яного вугілля й коксу, залізної руди й іншої сировини. Йому по вантажообігу більш ніж удвічі уступає Відень.
Географія зовнішньоекономічних зв’язків.
Економіка Австрії не може розвиватися без тісних зв’язків із закордонними країнами, причому ввіз нею товарів і капіталу перевищує їхній вивіз. Але надавані нею послуги закордонним партнерам перевершують послуги, одержувані від них. Мовлення в першу чергу йде про туризм, що відіграє більшу роль в економіці країни.
Зовнішня торгівля Австрії має негативне сальдо, тобто імпорт її товарів за вартістю перевищує експорт. Значне місце в експорті Австрії займають сировину й напівфабрикати: деревина й продукти її часткової переробки, чорні метали, продукція хімічної промисловості, електроенергія. З готової продукції вивозяться деякі види машин і встаткування, річкові судна. У невеликій кількості експортується продовольство.
Увозяться переважно готові вироби, і в першу чергу споживчі товари, трохи менше значення має імпорт машин і встаткування, автомобілів, виробів побутової й промислової електроніки. У більших кількостях увозяться нафта, природний газ, кам’яне вугілля й кокс, металлоруди, хімічна сировина. Увозять також харчові й смакові товари, продукти тропічного землеробства, багато кормів.
Взагалі, зовнішня торгівля Австрії більш ніж на 85% орієнтована на світовий капіталістичний ринок. Перше місце й в експорті, і особливо в імпорті Австрії займає Німеччина.
Проведена Австрією політика державного нейтралітету - гарна основа для подальшого розвитку зовнішньоекономічних зв’язків з усіма країнами миру.
Висновок.
Робота над даним рефератом відняла в мене три робочі дня (мається на увазі час із 16 годин до 21 години.) , звичайно, я не сидів за цим рефератом 5 годин щодня, але проте десь 3-4 години на середньому зайняла в мене ця робота щодня, але як би те не було, я не вважаю, що цей час витрачений зрячи, за час роботи я довідався багато цікавого про Австрію. Я ніколи нічого не знав про історію цієї країни й навряд чи б довідався, якби не робота над цим рефератом, не знав, що Австрія настільки залежна від зовнішнього ринку й т. д. На мій погляд в Австрії досить гарні перспективи розвитку, хоча б через високий рівень туризму, що приносить країні досить більші доходи, а в цей час приносить ще більш більший прибуток.
Я вже говорив у введенні, що три роки тому я відвідав Австрію й через це в мене зложилося двояке враження про цю сторону: з погляду туриста - Австрія зробила на мене дуже сильне враження через красу Відня, природи, Альп, але а з погляду людини, що готовили реферат по цій країні, вона зробила враження набагато менше чим Франція, Великобританія, з якими з географічної точки зору, я знаком дуже добре.
Збережи - » Австрія: історія, природа, населення, господарство, зовнішньоекономічні зв’язки . З'явився готовий твір.