МОЕ ДУМКА ПРО РОМАНА Н. Г. ЧЕРНИШЕВСЬКОГО “ЩО РОБИТИ?” | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

МОЕ ДУМКА ПРО РОМАНА Н. Г. ЧЕРНИШЕВСЬКОГО “ЩО РОБИТИ?”

Чернишевський був теперішнім борцем за щастя народу. Він вірив у переворот, після якого могла змінитися життя народу до кращого. І саме цією вірою твір з оллсоч © 2005 у світле майбутнє народу перейнятий його добуток. У романі “Що робити?” Чернишевський показав руйнування старого миру й поява нового, зобразив нових людей, що борються за щастя народу. Але головне - це те, що Чернишевський зобразив у своєму романі суспільство майбутнього й зумів показати едо так, начебто він десь раніше бачив це суспільство. Воно показано в романі в четвертому сні Віри Павлівни. Люди майбутнього, пророкує Чернишевський, переробляють природу за допомогою машин. Вони змушують природу служити собі, а праця для них перестає бути важким. Він перетворюється в природну потребу й насолоду для людини. І розвиваються люди в романі не так, як люди сучасного Чернишевському часу, де положення народу жахливо, утворення недоступно більшої частини народу й де людина, особливо жінка, ні в що не ставиться. З дивною проникливістю передбачав Чернишевський і те, що суспільство майбутнього звільнить жінку від домашнього рабства й вирішить важливі проблеми по забезпеченню старих і вихованню молодого покоління. Багато загального між суспільством майбутнього, описаного Чернишевським, і нашою дійсністю. Герої роману - творці нових відносин між людьми. Ці люди знають, що їм потрібно робити, і вміють здійснювати свої задуми, у них думка невіддільна від справи. Образами позитивних героїв роману “Що робити?” Чернишевський спробував відповістити на злободенне запитання 60-х років XIX сторіччя в Росії: що робити для того, щоб звільнити країну від державно-кріпосницького гніта? Потрібна була революція. Але все-таки не здійснилася ще одна мрія Чернишевського. Не стерті ще границі між державами, і багатьом людям живеться й зараз дуже важко. Ще на Землі існує експлуатація. Але хочеться вірити, що все це зникне у швидкому майбутньому. Щоб почати революцію, потрібний був народ, що очолили б такі випробувані керівники, як Рахметов, один з героїв книги. Особисті прагнення й страсті, уважає Чернишевський, не заважають приносити користь суспільству рядовим революціонерам: таким, як Віра Павлівна, Лопухів, Кірсанов, які не претендують на роль революційних вождів. А Рахметов - один з них, але й щось більше. Автор говорить: “Велика маса добрих і чесних людей, а таких людей мало… це двигуни двигунів, це сіль солі землі…” Чернишевський натяками дає зрозуміти, що Рахметов - особлива людина, ватажок, зайнята підготовкою революції. Автор розповідає про вчинки героя, які характеризують його як організатора боротьби з реакційним суспільним укладом і служать засобом пропаганди революційних ідей. Рахметов постійно пов’язаний з людьми, особливо з молоддю. Мені подобається Рахметов. Він має ті якості, яких не вистачає Базарову. Я захоплююся його завзятістю, волею, витривалістю, умінням підкорити своє життя вибраному ідеалу, сміливістю, силою. Мені хочеться хоч небагато бути схожої на Рахметова. Прочитана книга мені сподобалася. Роман Н. Г. Чернишевського - світле, невичерпне джерело, що, як у казці, напуває “живою водою всіх, хто доторкається до нього”. Він дарує нам насолода, виховує добрі почуття, учить любити й розуміти життя. Я вважаю, що цей роман тісно пов’язаний з нашими днями. Чернишевський відкриває нам двері у світле майбутнє, поступово розкриваючи ідею роману, відповідаючи на запитання: “Що робити?”.

Збережи - » МОЕ ДУМКА ПРО РОМАНА Н. Г. ЧЕРНИШЕВСЬКОГО “ЩО РОБИТИ?” . З'явився готовий твір.

МОЕ ДУМКА ПРО РОМАНА Н. Г. ЧЕРНИШЕВСЬКОГО “ЩО РОБИТИ?”





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.