1. Назвіть головних героїв комедії.
2. Хто пан Журден за своїм походженням?
3. Яких учителів наймає пан Журден?
4. Що має на меті міщанин Журден, запрошуючи до себе вчителів? „
5. Якими є вчителі Журдена?
6. Які слова у 2-й яві І дії підтверджують, що Журден не обізнаний із тонкощами музики й танців? Чи має він смак.
7. Чому Журден вирішив займатися філософією?
8. У чому ще, крім навчання, намагається бути схожим на дворян пан Журден?
9. За що Журден цінує речі? У чому полягає комізм сцени з новим халатом?
10. Перекажіть сцену з кравцем. Що робить смішним Журдена?
11. Як пані Журден ставиться до вигадок свого чоловіка?
12. Хто такий граф Дорант?
13. Чому граф Дорант запобігає перед паном Журденом?
14. Для кого Журден улаштовує у своєму домі бенкет?
15. Яку мету має граф Дорант? Як для досягнення цієї мети він використовує Журдена?
16. Чому Журден забороняє своїй дочці одружитися з Клеон-том?
17. Як Клеонт і Ков’ель розігрують пана Журдена?
18. Навіщо це було потрібно Клеонтові?
19. Як закінчується комедія?
20. Доведіть, що «Міщанин-шляхтич» Мольєра — комедія.
21. Приводом для написання комедії «Міщанин-шляхтич» був наказ Людовіка XIV осміяти турецькі церемонії. Чи виконав волю господаря Мольєр?
22. Які сюжетні лінії можна виділити в комедії? Які події можна вважати кульмінацією?
23. Простежте за розвитком дії в комедії «Міщанин-шляхтич». Дайте заголовки кожному її актові.
24. Які образи комедії «Міщанин-шляхтич» змальовані сатирично? Які гумористично?
25. Для чого вчиться Журден і яка позиція щодо цього автора?
26. Які риси характеру Журдена розкриваються на «уроках»? Як ви вважаєте, що вагоміше в житті — «ученість» чи здоровий глузд?
27. Хто, на ваш погляд, на цих «уроках» мав смішніший вигляд — Журден чи його вчителі?
28. Доберіть цитати для відповіді на запитання: «У чому полягає комізм епізоду, де описується навчання Журдена?»
29. Які риси характеру Журдена розкриваються в його стосунках із дружиною, дочкою та її нареченим, покоївкою?
30. Що приваблює Журдена в аристократах, і які вони насправді?
31. Що є домінуючою рисою характеру пана-’Журдена? Яку
Мету він ставить перед собою? Чи гідна вона людини?
32. Знайдіть позитивні риси в характері пана Журдена, порівняйте їх із негативними. У чому полягає головна помилка пана Журдена?
33. Що викривається в характерах Доранта, Дорімени? Які ситуації допомагають розкрити вади характерів цих персонажів?
34. Порівняйте образи Журдена та Доранта. Хто з них кращий?
35. Які загальнолюдські та суспільні вади викриває Мольер у своїй комедії?
36. Чим актуальна комедія «Міщанин-шляхтич» для сьогодення?
37. Хто з персонажів твору є носієм здорового глузду і моральності? Чим приваблює вас Клеонт?
38. Як зображено в комедії «Міщании-шляхтич» простий люд? У чому його відмінність від інших персонажів?
39. Хто виявився найщасливішим в усій комедії?
40. Сформулюйте основні думки автора, виражені в комедії".
41. Як сприймалися комедії Мольєра в Україні? Із чого це видно?
42. Сформулюйте основні думки, виражені в комедіях Мольєра «Міщанин-шляхтич» та І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».
43. У чому секрет довговічності комедій?
44. Персонажі класицистичних творів зображалися однопланово, уособлюючи якусь одну рису характеру. Які дійові особи комедії «Міщанин-шляхтич» змальовані відповідно до цього принципу класицизму?
45. Чи дотримується Мольєр повністю правил класицизму в комедії?
Збережи - » ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ . З'явився готовий твір.