ХАРАКТЕР, КОНФЛІКТ І ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОЇ ДІЇ В ДРАМІ | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

ХАРАКТЕР, КОНФЛІКТ І ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОЇ ДІЇ В ДРАМІ

ХАРАКТЕР, КОНФЛІКТ І ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОЇ ДІЇ В ДРАМІ. Островський у своїй творчості не раз зверталася до теми патри-архального купецтва. Самим яскравим його добутком, посвя-щенным цій темі, є драма, написана в 1859 році. без сумніву, самий рішучий твір Островського, взаємні відносини самодурства й безгласності до-ведены в ній до найтрагічніших наслідків…> писав Добро-Любов. Серед роздолля російської природи, на крутому березі Волги розкинулося місто Калинов.

А за Волгою видніються селища, поля, лісу. восхища-ется Кулигин. Здавалося б, і життя людей цього міста повинна бути щасливої

Однак це не так. Іде боротьба нових сил, моло-дого покоління з віджилими громадськими порядками і їхніми за-щитниками. Молоде покоління в п’єсі представляють Катерина, Варвара, Кудряш, Тихін. Кожний з них по-своєму протистоїть, основними представниками якого виявляють-ся Кабаниха й Дикої

В основі композиції лежить любов-ная драма. Зав’язка дії починається з визнання Катерины в тім, що вона не любить Тихона, а любить Бориса. Любов Катерины драматична, тому що вона вихована в релігійній сім’ї. Її почуття входять у суперечність із тими поглядами, які їй прищепили з дет-ства. Тому вона вважає свою любов до Бориса гріхом, що не в силах побороти

Її страждання підсилюються ще й тим, що вона правдива й щира людина: . Почуття Катерины ні в кому не викликає самопочуття, одна Варвара жалує її й намагається їй допомогти. До Варвара пропонує Катерине допомога, що противоестест-венна для Катерины й тільки підсилює її страждання. Варвара, вос-питанная в сім’ї Кабанихи, навчилася брехати й вивертатися, побачивши в цьому можливість протистояти гніту матюкай

Варвара живе за принципом: . По цьому ж принципі живе її коханий Кудряш, ра-ботающий у Дикого. В образі Дикого показана груба сила само-дурства. Мовлення Дикого неосвічене. Він нічого не хоче знати про науку, культуру, винаходи, що поліпшують життя

Дикої посто-янно воює, але тільки з тими, хто його all so ch. ru 2001 2005 боїться або залежить від нього матеріально. Домашні ховаються від нього по горищах і підвалам, Борис, племінник, терпить його лайку, тому що залежить від нього. Дикої жадібний. Зміст його життя здобувати й збільшувати своє багатство. Для цього він не гидує ніякими засобами

Маючи ти-сячи, він почуває свою силу й нагло вимагає загальної поваги й покірності. Однак у вигляді Дикого, незважаючи на всю його воїн-ственность, є риси комічного. Кабаниха ж сама лиховісна фігура вгороде.

Вона дотримує в будинку порядки, що зжили себе, і звичаї, засновані на релігійних забобонах і Домострої. Жертву свою вона, . Мовлення владної Кабанихи звучить як наказ. Кабаниха виразник ідей і принципів

Вона розуміє, що одні гроші влади ще не дають, іншою неодмінною умовою є по-корность тих, хто грошей не має. Вона хоче вбити в домашніх волю, усяку здатність до опору. Ні Тихін, ні Варвара не сміють їй відкрито суперечити

Однак їх не влаштовують пат-риархальные порядки в будинку. Варвара говорить: Вона таємно зустрічається з Кудря-Шом і пропонує такий же спосіб Катерине. Катерине важко піти на це, але вона вирішує: Однак вона не може довго приховувати свою любов і зважується на покаяння. Публічне покаяння показує всю глибину її жнива-ний, моральна велич, рішучість і силу волі

Вона гово-рит Борисові: . Але публічне покаяння не приносить їй полегшення. Катери-На залишається зовсім одна, їй нівідкіля чекати підтримки

Все майбутнє життя представляється їй суцільним мученням за совер-шенный гріх. Її положення в сім’ї стають нестерпним. У такому стані Катерина могла обпертися тільки на улюбленого че-ловека.

Але Борис не міг бути такою опорою. Матеріально зависи-мый від Дикого, він підкоряється його волі і їде в торговельну сло-боду Кяхту. Що ж залишилося Катерине? Єдиний вихід, що вона знаходить, кинутися у Волгу. Випробувавши волю й справжнє счас-тье, вона не може упокоритися із гнітом лиховісної Кабанихи.

Проти цього повстала вся її непохитна натура, але протистояти цьому миру в нерівній боротьбі вона не мала сил. Загибель Катерины стихійний виклик. Саме в непримиренності й рішучості протесту Катерины Добролюбов побачив. Біжать в інші краї Кудряш і Варвара, Тихін жалує, що не загинув разом із дружиною: Добролюбов сприймав загибель Катерины не тільки як, але й : у ній він побачив

Збережи - » ХАРАКТЕР, КОНФЛІКТ І ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОЇ ДІЇ В ДРАМІ . З'явився готовий твір.

ХАРАКТЕР, КОНФЛІКТ І ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОЇ ДІЇ В ДРАМІ





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.