Природокористування | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам - Part 2

Всі уроки в розділі - Природокористування

З історії створення трагедії «Фауст»

Ґете працював над «Фаустом» 60 років. Уперше думка про написання трагедії з’явилася наприкінці 60-х років XVIII ст., коли авторові було 23-24 роки, а закінчив він цей твір на початку 30-х років XIX ст. Протягом усього життя поет уперто збирав для «Фауста» кожен «пророчий натяк історії». Майже всі «бурхливі генії», як називали письменників «Бурі й натиску», [...]

ПАРАДОКСИ ҐЕТЕ

Геніальний поет, людина, яка створила літературну німецьку мову, Ґете відзначався інтуїтивною відразою до пера. «Якнайменше писати»,— така його максима. І ще: «Писання творів — це працелюбне неробство».
У 60 років Ґете говорив: «Головне — нічого не робити професійно. Навчитися можна тільки того, що любиш: любити означає лишатись аматором». Мало що викликало в Ґете таке неприйняття, як [...]

КЛАСИЦИЗМ І БАРОКО

XVII ст.— складна, бурхлива, сповнена внутрішніх суперечностей і водночас важлива, а для деяких країн — переломна епоха у розвитку суспільного життя. Це період важливих досягнень у художньому пізнанні дійсності.
У XVII ст. загострюються суперечності феодального суспільства. Цей процес у різних країнах набуває різних форм. Феодальна реакція, наприклад, отримує перемогу в Іспанії, Італії. А німецькі феодали за [...]

Проблематика «Фауста»

Проблеми, яких торкнувся Ґете в своєму «Фаусті», належать до вічних проблем людства, бо вічно триватиме боротьба «неба» і «землі», «духу» і «потреби». Суперечка між дияволом і людиною в душі самої людини є складною морально-філософською проблемою, що здавна хвилювала людей.

АФОРИСТИЧНІ ВИСЛОВИ З ТРАГЕДІЇ «ФАУСТ»

1. Без почуття й мистецтво все даремне. (Фауст.)
2. Шкода серцями володіти, коли немає серця в вас. (Фауст.)
3. Для правдивих мудреців не треба вишуканих слів. (Фауст.)
4. Довгий лан знання, а ми недовговічні. (Вагнер.)
5. Блаженний той, хто ще надію має. (Фауст.)

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Назвіть головних героїв комедії.
2. Хто пан Журден за своїм походженням?
3. Яких учителів наймає пан Журден?
4. Що має на меті міщанин Журден, запрошуючи до себе вчителів? „
5. Якими є вчителі Журдена?
6. Які слова у 2-й яві І дії підтверджують, що Журден не обізнаний із тонкощами музики й танців? Чи має він смак.

Персонажі у «Фаусті»

Запозичений з античності образ Єлени, можливо, з’явився у творі після перебування Ґете в Італії, а на останніх сценах «Фауета» позначилося знайомство автора з планами Наполеона: з’єднати Рейн із Дунаєм, проектом Панамського каналу— та із спорудженням гребель під час будівництва Бременського порту… Але жодне із згаданих джерел не пояснює змісту геніального творіння Ґете.





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.