Іван Олексійович Бунін - тонкий лірик, здатний передати будь-які відтінки щиросердечного стану. Майже всі добутки його присвячені любові. Цикл “Темні алеї” є як би альбомом, у якому зібрані скоріше не оповідання, а життєві замальовки. У них немає почуття закінченості, але все-таки кожне - унікальна історія любові
Всі уроки в розділі - Твори на вільну тему
Рецензія на книгу Живи й помни Распутіна
Рецензія на книгу Живи й помни Распутіна. Добутку сучасних письменників гостро описують наше повсякденне, повсякденне життя, показуючи її недоліки й недогляди. Письменники на реальних епізодах сучасної дійсності намагаються виявити, позначити й показати негативні сторони суспільного й індивідуального життя людей. Мені дана можливість поразмышлять над одним з добутків сучасного російського письменника В. Распутіна “Живи й помни [...]
«Москва! Який величезний странноприимный будинок!»
«МОСКВА! ЯКИЙ ВЕЛИЧЕЗНИЙ СТРАННОПРИИМНЫЙ БУДИНОК!» У чудовому граді сем, У мирному граді сем, Де й мертвої мені Буде радісно… М. Цветаева Народившись і провівши дитинство в Москві й тихої підмосковної Тарусе, Марина Іванівна Цветаева на все життя зберегла вдячність і теплоту до рідних місць. Як би не було важко й гірко в окремі роки життя, [...]
Євгеній Базарів і Аркадій Кірсанов у романі И. С. Тургенєва «Батьки й діти»
Великий росіянин письменник И. С. Тургенєв тонко почував все, що відбувається в суспільному житті Росії. У романі “Батьки й діти” він торкати животрепетну для шістдесятих років минулого сторіччя проблему “батьків” і “дітей”. Два покоління, зіставлені Тургенєвим у цьому добутку, розходяться не стільки тому, що одні минулого “батьками”, а інші “дітьми”, скільки тому, що “батьки” і [...]
Дворянство в п’єсі А. П. Чехова “Вишневий сад”
Егоїстичні, як діти, і в’ялі, як старі, вони спізнилися вчасно вмерти й ниють, нічого не бачачи навколо себе, нічого не розуміючи. М. Горький П’єса А. П. Чехова “Вишневий сад” є не тільки вершиною його драматургії, але й найбільшим добутком XX століття. Це добуток до сьогоднішнього дня залучає акторів і режисерів, не залишає байдужими й простими [...]
Що мені сподобалося у вірші «Я пам’ятник собі спорудив нерукотворний…» - Твір по добутку А. С. Пушкіна “Я пам’ятник собі спорудив нерукотворний…”
* Хвалу й наклеп приемли равнодушно
* И не оспоривай дурня.
Однак по своєму змісті ці рядки Пушкіна радикально відрізняються від відповідних рядків як Горация, так і Державіна. В оді Горация муза близька д свого міфологічного нраобразу; неї, божественній покровительці, поет «передоручає» гордість своїми успіхами й у неї ж вымаливает нагороду:
МОСКВА У ТВОРЧОСТІ А. С. ГРИБОЄДОВА И Л. Н. ТОЛСТОГО
МОСКВА У ТВОРЧОСТІ А. С. ГРИБОЄДОВА И Л. Н. ТОЛСТОГО Хто був у Москві, той знає Росію. Карамзин Ще за давніх часів російський народ говорив про Москву, що це не місто, а цілий мир. Ніж стрімкіше стає біг нашого часу, тим складніше уявити собі, який була Москва сторіччя назад, які шари поміняли друг