Всі уроки в розділі - Біосфера

Перетворення природи миру й людини

Так що продовження життя – це не тільки важливе для суспільства продовження найбільш активного, діяльного, богатого досвідом і вмінням віку людини, але й надання йому великої можливості оглянути історичний, культурний досвід людства, испробовать різні установки відносини до людей і до життя, знайти найбільш гуманн і ефективні, розвити свою унікальну особистість, для якої тим більше стане [...]

Значення людської особистості

Інша морально-філософська тенденція, обґрунтовуючи самодостатнє значення людської особистості, солідарно-родинно зв’язаний ланцюг поколінь, була одушевлена ідеалом загальності. Вернадський висловлювався в цьому змісті однозначно: “Не можна безкарно йти проти принципу єдності всіх людей як закону природи”. Людська особистість – вища цінність і, отже, така ж цінність – її нескінченне, перетворене життя, причому розвинене моральне почуття особистості вимагає [...]

Подальший розвиток суспільного середовища

Подальшим розвитком буде побудова нескінченної послідовності комбінацій нормалізованих понять. Кількість нормалізованих оцінних понять називається ступенем оцінки. Всебічною оцінкою буде об’єднання всіх комбінацій оцінок, тобто нескінченний статечної ряд. Але на практиці неможливо розглянути всю нескінченність цього об’єднання. Тому завжди залишається воля досліджень. Крім того, усередині кожної оцінки необхідно знайти метод її реалізації, тобто опису явища [...]

Нормалізація базисних понять

Базисна система побудована на повній системі непересічних понять, що становлять проте нероздільне ціле. Тому подальшим розвитком системи оцінок буде розгляд комбінацій первинних методів. Таких комбінацій може бути необмежена кількість, але не кожна буде осмислена. Це відбувається внаслідок того, що свідомість суб’єкта первинно, без нього поняття об’єкта не має змісту. Тому, у кожній з комбінацій суб’єкт-простір, [...]

Характер палеолітичного мистецтва

Відкриття палеолітичного мистецтва, представленого головним чином наскальними малюнками в Західній Європі, у свій час з’явилося теперішньою сенсацією. Тоді в середині XIX століття, не знали мистецтва старше давньоєгипетськ або кельтського, тому передбачалося, що будь-які попередні форми, які ще можуть бути відкриті, будуть неминуче набагато більше примітивними. Нелегко було повірити в те, що в глибині століть – [...]

Дослідницькі експедиції

Дослідження, вірніше недолік його – головна проблема океанів. Для вивчення Світового океану організовувалися експедиції, минулого й сміливці -одинака. Однієї з найвідоміших програм вивчення океану були експедиції Тура Хейердала. Ці міжнародні екіпажі побудували по малюнках, знайденим у Древньому Єгипті суду з очерету й папірусу. Зв’язавши їхнім особливим способом, вони зробили тривалі морські переходи на кораблях” [...]

Вода – основа життя на Землі

2/3 поверхні Землі покриті водою! Вода – друге по важливості речовина на Землі, після кисню. Без води, людина може прожити всього три дні. У дорослій людині приблизно 78 % рідини. Вода необхідна для розвитку рослин, що відтворюють кисень, тварин, які цей кисень споживають і людей, які всі псують. Одна з убедительнейших теорій про [...]





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.