Тропи. Урок розвитку мовлення в 6 класі

Засобу навчання

1. Наочний матеріал

1. Таблиця “Стежки (виразний^-виразні-зображувально-виразні засоби мови)”.

2. Плакат скроссвордом.

Назвіть вид тропа, використаного втексте.

2. Дидактичний матеріал

Картки: текст із пропущеними епітетами й план аналізу тексту для самостійної роботи

I. А. Фет

… картина. Як ти мені родна: … рівнина, … місяць, Світло небес…, И… сніг. І саней… … біг

(Дивовижна, біла, повна, високих, блискучий, далеких, самотній.)

II. Зимовий день

Мороз і сонце! Під ногами скрипить… сніг. Прикрасив… гілочку… снігур. У повітрі миготять… сніжинки…. іній опушив… берізку, немов…. Спереду Новий рік – свято….

План аналізу вірша

1. Ритмічний малюнок. Метр, розмір, рима в строфі, рима встихе.

2. Композиція тексту. Строфи, мікротеми, ключові слова

3. Художні образи

4. Тропи і їхня роль у тексті. Уособлення, епітет, гіпербола, метафора, порівняння

5. Тема й ідея вірша

Допоміжний матеріал

Жетони, індивідуальні аркуші обліку

Аркуш обліку. Ф., І.

Завдання

Самооцінка

1. Повторення

2. Домашнє завдання

3. Тренування

4. Робота в групі

5. Підсумкова за урок

6. Кількість жетонів

Підготовка до уроку. Домашнє завдання

1. Усне завдання для класу: повторити матеріал про тропи, про художній стиль мовлення

2. Письмове завдання для класу. Виявити в тексті стежки, пояснити їх роль

I ряд. Ф. Тютчев. “Неохоче й несміливо…”.

II ряд. А. Майков. “Осінь”.

III ряд. П. Нікітін “Зустріч зими”.

3. Індивідуального завдання

а) Виразне читання напам’ять вірша Я. Полонского “По горах…” ( підручник-хрестоматія В. П. Напівхіною, с. 303).

б) Повідомлення про художній стиль мовлення по підручниках російської мови (під ред. М. М. Разумовской і П. А. Леканта, 2005, для V і VI класів).

Збережи - » Тропи. Урок розвитку мовлення в 6 класі . З'явився готовий твір.

Тропи. Урок розвитку мовлення в 6 класі





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.