ТЕма. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «собака і вовк» | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

ТЕма. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «собака і вовк»

Варіант 1

1. Шершень дорікав Бджолі за те, що вона…

А Хитра і підступна.

Б Надто серйозна і ретельна.

В Дурна і безглузда.

Г Ледача і неповоротка.

2. Бджола, звертаючись до Шершня, назвала його паном…

А Розумником.

Б Обліковцем. В Писарем. Г Радником.

3. Що є мукою для Бджоли?

А Рано підводитися.

Б Сидіти без діла.

В Працювати щодоби.

Г Охороняти медові сховища.

4. Бджола — це символ…

А Кохання.

Б Добра і радості.

В Мудрості.

Г Миру і злагоди.

5. У «Книзі мудрості Ісуса сина Сіраха» зазначалося («Бджола та

Шершень»):

А «Праця — символ добра».

Б «Люби ближнього і тебе будуть любити».


В «Веселість серця Життя для людини». Г «Життя прожити — не поле перейти».

6. Найбільша радість, за байкою «Бджола та Шершень», коли лю­

дина…

А Живе за покликанням.

Б Має багато друзів.

В Відчуває свою необхідність у суспільстві.

Г Створила сім’ю.

7. Левкон та Фірідам, два пси, жили («Собака і Вовк»):

А Як кіт із собакою.

Б У великій дружбі.

В Намагаючись поступитися один одному.

Г У господаря крамниці.

8. Хижак, звертаючись до собак, назвав їх («Собака і Вовк»):

А Шановним товариством.

Б Сумлінними працівниками.

В Панами.

Г Розумниками.

9. Про що «третій товариш» розповів псам («Собака і Вовк»)?

А Про свої досягнення у спритності і розумі.

Б Власне важке життя у лісі.

В Модні науки.

Г Цікаві пригоди під час подорожі.

10. Чесноти, за які хотів Вовк отримати велику оцінку і любов від

Левкона і Фірідама (« Собака і Вовк »)?

А Спритність і доброту.

Б Кмітливість і винахідливість.

В Голос і волос.

Г Тулуб і шкіру.

11. Третім другом пси вважали для себе («Собакаі Вовк»):

А Совість.

Б Ти тара. В Ягня. Г Щирість.

12. Господар собак не починає жодної справи без («Собака і Вовк»):

А Левкона.

Б Своєї дружини. В Сусіда. Г Фірідама.


Варіант 2

1. Що, на думку Шершня, люди завдають Бджолі?

А Збитків.

Б Шкоди.

В Зайвих клопотів.

Г Болі і страждань.

2. Тварина, яка полюбляє їсти мед («Бджола та Шершень»):

А Вовк.

Б Заєць. В Ведмідь. Г Кабан.

3. Титар у байці Г. Сковороди «Собака і Вовк» — це…

А Бурлака.

Б Селянин-заробітчанин. В Пастух.

Г Пан.

4. Що найбільше не сподобалося псам у вовкові («Собака і Вовк»)?

А Його погляд.

Б Душа. В Голос.

Г Манера поведінки.

5. Хорт тоді веселий, коли («Собака і Вовк»), коли:

А Ситий.

Б Полює.

В Гарно виспиться і відпочине.

Г Відчує до себе увагу і повагу.

6. Володаркою людини є («Собака і Вовк») її:

А Пам’ять.

Б Душа.

В Розум.

Г Свідомість.

7. Вовк хотів псів («Собака і Вовк»):

А Обдурити.

Б Подратувати.

В Перевірити на міцність.

Г Образити.

8. Для Вовка, на його думку, бути третім у собачому товаристві

(«Собака і Вовк») — це:


А Насолода.

Б Радість.

В Основна мета.

Г Щастя в житті.

9. Велика честь для Вовка («Собака і Вовк»): А Бути обізнаним і шанованим. Б Мати таких друзів, як пси. В Коли люди не будуть його лякати. Г Допомагати всім, хто цього потребує.

10. Хижак виявив свою несхожість із собаками («Собака і Вовк»):

А У поглядах.

Б Поведінці.

В Розумі.

Г Ставленні до оточуючих.

11. Кому належить питання, зазначене у творі Г. Сковороди «Бджо­

ла та Шершень»: «Нащо учитися, коли не матимеш достатку»?

А Бджолі.

Б Науковцю.

В Людині-практику.

Г Шершню.

12. Бджола — це образ людей («Бджола та Шершень»):

А Які живуть крадіжкою чужого.

Б Бачать смисл свого життя у праці.

В Розповсюджують науку в суспільстві.

Г Багато говорять, а потім сумлінно працюють.

Збережи - » ТЕма. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «собака і вовк» . З'явився готовий твір.

ТЕма. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «собака і вовк»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.