Світовідчування «Людини у футлярі» (По оповіданнях Чехова «Ионыч», «Людина у футлярі», «Аґрус», «Про любов»)

Світовідчування «Людини у футлярі» (По оповіданнях Чехова «Ионыч», «Людина у футлярі», «Аґрус», «Про любов»). Докторові Старцеву з оповідання «Ионыч» претит вульгарне, бездуховне існування мешканців містечка С., але він проте погоджується жити за їхніми законами: він регулярно навідується а клуб, хоча там йому зовсім не цікаво, відвідує «саму утвореному й талановиту» у місті сім’ю Туркиных, хоча й бачить обмеженість і заурядность цих нічим не примітних людей. Коли на коротку мить у душі Старцева спалахує щось схоже на любов до Катерини Іванівні, дочці Туркина, він готовий порушити свою розмірно поточне життя й навіть відправляється на любовне побачення на цвинтар, хоча й не знаходить у цьому нічого романтичного, а, навпроти, уважає дитячим «дурінням», «неумною выходкою». Дарма прождавши на цвинтар, де він почуває себе солідний, процвітаючий лікар – незатишно й ніяково, він вертається додому втомлений і розсерджений. Наступного дня Старців робить останній свій рішучий учинок: зізнається їй у любові й одержує відмову

Яке полегшення почуває він, коли нарешті життя його знову входить у звичну колію: «У Старцева перестало неспокійно битися серце». А через кілька років він взагалі забуває про свою любов. Від нудного, млявого й малорухомого життя він починає повніти й поступово обростає нікчемними знайомствами, звичками, зобов’язаннями

У вульгарному середовищі обивателів він стає, що називається, своїм: йому навіть дають добродушне прізвиськ» «Ионыч». Коли через чотири роки Катерина Іванівна, що повернулася в містечко С. після невдалої спроби стати акторкою, хоче воскресити колишнє почуття в його душі, вона замість людини, що був закоханий у неї, натрапляє на «футляр», яким Ионыч відгородився від непотрібних хвилювань. В оповіданні «Людин у футлярі» це відчужене «футлярне» існування доходить до абсурду. Головний герой, учитель гімназії Беликов, настільки боїться безладь, що постійно хоче сховатися від життя, він намагається захиститися від «зовнішніх впливів» за допомогою яких-небудь захисних пристосувань: він постійно носить чорні окуляри; закладає вуха ватою; у будь-яку погоду надягає калоші, рукавички й не розстається з парасолькою; годинники, перочинный ножик ховає в «чохли». У гімназії він викладає давньогрецьку мову, що глибоко символічно, тому що в мертвій мові всі раз і назавжди підпорядкований строгим правилам

Улюблене вираження Беликова: «Як би чого не вийшло». Коли в його житті, що він так старанно оберігає від страхаючого зовнішнього миру, з’являється нове, незнайоме йому дотепер почуття – любов (якщо тільки його почуття можна назвати любов’ю) і навіть думки про одруження, – те він. не знає, як поводитися. Його беззахисна, нерозвинена душа не виносить ні цієї «любові», ні, звичайно ж, грубого звертання з ним Коваленко, і вчитель умирає. Протягом всього свого примарного життя він прагнув відгородитися від її за допомогою чохлів і футлярів, і от нарешті завдяки смерті він досягає ідеального стану. Його кладуть у труну, футляр, «з якого він уже ніколи не вийде», і засипають землею

Немов віддаючи останню данину поваги пристрастям небіжчика, навіть природа йде йому назустріч: іде дощ, а всі присутні

Збережи - » Світовідчування «Людини у футлярі» (По оповіданнях Чехова «Ионыч», «Людина у футлярі», «Аґрус», «Про любов») . З'явився готовий твір.

Світовідчування «Людини у футлярі» (По оповіданнях Чехова «Ионыч», «Людина у футлярі», «Аґрус», «Про любов»)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.