Що є вчитель? Професіонал, що володіє предметом і методикою його викладання? Безумовно, але цього занадто мало. Психолог, що розуміє дитину, що поважає його внутрішній мир? Звичайно, але й цього недостатньо. Знати мало. Потрібно любити дітей, любити щиро, не по боргу служби
Завдання завдань учителі - у будь-якому учні побачити гарне, розвити його, показати це гарне всім. Подарувати самого себе. Допомогти повірити у свої сили.
Кожна людина - це цілий мир, мир загадковий і неповторний, і тому дуже коштовний. Для мене дуже важливо вміти поважати право кожного учня бути самим собою, бути несхожим на інші, мати свій характер, своєї думки
Не сума знань, а розвиток здатностей - моя ціль. Для мене головне - золоте серце й золоті руки, а не золота голова. Талант - доля деяких. А зробити серце й руки добрими можна! Упевнена!
Мені цікавий кожна дитина. Мені подобається спілкуватися так само як з успішним, так і з так званим «важким». Хоча я не зовсім розумію значення цього слова. Кожна людина в чомусь «важкий», а в чомусь відкритий для інших. Яке внутрішнє задоволення випробовуєш тому, що знаходиш крапки загального зіткнення, а вони є завжди, потрібно тільки вміти їх побачити й у дитині, і в собі. І як часом перетворює дитина, виявившись в інший, відмінної від групи або класу обстановці
Співтворчість, співробітництво. Ці слова для мене однокорінні. Немає творчості без праці! І яка ж праця без творчості. Ця звичка - основа майбутнього щастя, духовного збагачення
Учити й учитися - от мій девіз. Учити мислити, осягати таємниці життя, учити слухати й чути, дивитися й бачити, говорити й висловлюватися, а головне - почувати. Учитися на помилках, опираючись на знання й вірячи в удачу. Іти вперед…
Іти рука об руку до вершин, виховуючи Людини, доброго, чуйного, чималого, товариського, упевненого, самостійного й цілеспрямованого. Людини - особистість, людину - творця. Учитися в дітей відкритості, щирості, світлому погляду на життя, умінню бачити красу й гармонію миру. Учитися в колег, але пам’ятати: скопіювати й повторити чужий шлях не можна, потрібно шукати свій шлях, свою істину
И я шукаю свій шлях і свою істину…
Турбота про людське здоров’я…- це турбота про гармонійну повноту всіх фізичних і духовних сил і вінцем цієї гармонії є радість творчості
В. Сухомлинский
Дуже хочеться, щоб ці три аспекти в тісній єдності утворювали цілісну систему утворення. Виховання душі й серця є гарантією того, що інтелектуальне утворення буде використовуватися в благо всіх людей
Такий я бачу свою педагогічну філософію. Це - моя МРІЯ й моя ЦІЛЬ. Це - МАЙБУТНЄ моє, моїх учнів. НАШЕ МАЙБУТНЄ!
Збережи - » Що є вчитель? . З'явився готовий твір.