Про Апокаліпсис

Цього націоналісти не говорять. Націоналісти – як і прихильники будь-якої іншої такої ж примітивної конструкції – вічно вихоплюють із усього таку ОДНУ ТІЛЬКИ СТОРОНУ, і ігнорують зовсім іншу

Звідси – і вся ГОРДИНЯ, тобто, у буквальному значенні слова, ви?Гораживание за цією однією стороною – проти, зрозуміло, протилежної… Звідки – і “образ ворога”… І вищевідзначена “бінарна схема” при цьому працює вже “на повній котушці”… Не те пропоную тут я, тому що з’являється Третій початок: Господь .

Система перестає бути “самозамкнутої”. А тому й “вигороджуватися” – не треба. З’являється просто інший зовсім джерело самоусвідомлення: і “Ми”, і “не?Ми”… …Щоб далі говорити, необхідно вже Бого?словствовать . А це виходить за рамки такий – публіцистичної чисто – статті. …Так дозволено мені тут буде лише малість пофілософствувати , і сказати, що весь шлях історичного розвитку світової філософії (- якщо, у свою чергу ж, виділити з її КВИНТЕССЕНЦИЮ -) вінчається таким от найпростішим відкриттям ДВОХ КОМПОНЕНТІВ, необхідних для примітивного буття: 1.) Тотожність; і 2.) Розходження; – тобто, все те, що в перекладанні на національне буття, і варіюється на ті ж два пункти: “Ми” і “не?Ми”.

Отож, Бог-Творець є миру Джерелом – як 1-го, так і 2-го. У цьому й полягає навіть Євангеліє , Блага Звістка для нього: Євангеліє для невігласів

Згідно Євангелія, Бог у Христі став таким же , як людина. І це притім, що Він завжди був людині інше . Отут-Те й розкривається вперше щирий і неотмирний Джерело: як (1.) тотожності, так і (2.) розходження

Ну а в чому ж ще може полягати для миру Блага Звістка?! Адже, стало бути … Богом можна харчуватися! Битийно . “Я хліб живий /тобто, буття /, що зійшов з небес”; “Це не те що батьки ваші ялини й умерли”; “Хліб же, що сходить із небес, такий, що ядущий його не вмре”; “Прихожий до Мене не буде жадати, і віруючий у Мене не буде жадати вовек” [Ио. 6: 32-51].

Тому що … глибина того й іншого в Богу така, що для збагнення її й буде потрібно не менше ніж вічність. І всю цю Вічність наповнити можна досить бурхливим розвитком (подобою й початком чого вже служить розвиток історичне) Бого?спілкування за участю цих Початків

Але втім, досить уже богословствовать. Поговоримо на іншій мові (хоча “дарунок інших мов” теж, у принципі, є богослов’я…) . Приміром, націоналістів: Звертання до націоналістів

Націоналісти! Вам потрібна “особлива руськість”? – От вона , особлива руськість!

Причому, ця “особость” її така, що й справді ВПЕРШЕ ОСОБОСТЬ; – будь-яка інша “особость” є лише повторенням: французи скажуть, що вони “особливі”, китайці скажуть, що вони “особливі”, і німці скажуть, що вони “особливі”…, але хоча б уже в цьому самому “себе називании особливим” отут між ними простежується ЦІЛКОВИТА ТОТОЖНІСТЬ! А тому … НІЯКА ЦЕ НЕ “ОСОБОСТЬ”! Чого ж у всім цьому “особливого”?! Це навіть … дуже добре всім відомо. І навіть … старо, як мир!

И лише Творець цього миру для миру – і справді Інше! Відповідно, і воістину щось особливе , не?колишнє зробити можна лише від Творця .

- От у чому Джерело теперішньої здоровости буття, теперішньої здоровости нації…; усього що завгодно ще. (Так, дуже важливо, чим нації буде

харчуватися: “Якщо не будете їсти Плоті Сина Людського й пити Крові Його, те не будете мати в собі життя” [Ио. 6:53]) .

Причому, російська ця “особость” не перешкоджає зовсім особости також французької, китайської, японської…, який завгодно ще. Це вигідна відмінність особости у Творці від усякої іншої в цьому світі “особости”. У світі, адже, досягається щось одне як тільки шляхом витиснення іншого . Тому що плоскостен мир, і цим усе сказано. А “У будинку Батька Мого обителей багато” [Ио. 14:2]. По цієї-те самій причині така Особость у Творці НЕ СЛУЖИТЬ ПРЕДМЕТОМ ГОРДИНІ. Навпроти, вона служить як тільки ПРЕДМЕТОМ СПІЛКУВАННЯ. З ІНШИМИ ТАКИМИ “ОСОБОСТЯМИ”. ЧЕРЕЗ ТВОРЦЯ

Але немає ж; залучає вас зовсім інша “особость”: досягається саме шляхом витиснення в цій самій “площині” миру цього, шляхом поділів і звад

А стало бути, і НЕ “ОСОБОСТЬ САМА” залучає вас тут, а от цей сам дух поділу, злості, ворожнечі . За нею коштує лише така духовність, і САМЕ ЦЯ ДУХОВНІСТЬ приваблює вас тут, а не що-небудь ще. Під прийменником “будівництва національного буття” ви хочете тільки руйнувати, руйнувати, руйнувати (що історія вам БАГАТОРАЗОВО СВІДЧИТЬ) .

Про цієї “особливої духовності”

Взагалі, це – дух хтивості . А коли люди зрадитися хочуть якій-небудь хтивості, те зовсім не шукають для цього зовні “просторих умов”: те “У будинку Батька Мого обителей багато” [Ио. 14:2]. Навіщо? Адже, вся “ізюминка”-те хтивості часом складається в якому-небудь “самостискивании” (і щоб цього не розуміти, треба не бути сладострастником) , у якому всю цю “об’ємність” зводять до площинності, “дошки” , “розставляють фігури”, і – давай один одного “тузити й валтузить”, валяючись у пилу!

“Дошка” ця – геополітика . “Фігури” – ми, люди… От цей-те дух і панує зараз зовсім у всім. Необхідність війни обґрунтовують із найвищих наукових позицій. Особливо, у зв’язку з перспективою нової світової війни, що розвивається на Балканах

…От зібралися для дискусії на Радіо Росії видатні політологи, експерти, учені… Що говорять? – Висувається версія за версією, у яких мусується все та ж бінарна схема. Деякі з них цікаві

Так, наприклад (на відміну від того, що говорили ми вище) : “Керівники СРСР зовсім свідомо створювали такий сильний образ ворога, тому що це було необхідно тоді для створення й настільки ж сильної “нової історичної спільності радянський народ”. А от “Як тільки в суспільній свідомості затвердилася та думка, що в Росії ворогів ні, почалося розмивання етносу”; тепер же “почалося його нове збирання під впливом зовнішньої погрози”. Маються на увазі, зрозуміло, події на Балканах. Причому, говориться це з почуттям правильності що відбуває: і що робили керівники СРСР, і що відбувається зараз на Балканах. Образ ворога цей потрібний . Війни потрібні . …Якщо ж немає довго воєн, то народна сутність “розсмоктується”… Це вже – не народ, а так, якийсь набрід… А от і інша, “небагато протилежна” версія: “Весь радянський режим був … куплений Заходом, щоб мати собі образ ворога. Також сьогодні куплений і Милошевич”. Господи! Якщо так просто собі … “купують режими”…, те що ж тоді залишається? – Ясно що! Якщо “всі навколо скуплено Штатами”, то нам треба – виділитися . І от, отут уже Сербія в цьому – приклад

“Волелюбний сербський народ допомагає прозріти заблудшему росіянинові народу” . Заблудшему, зрозуміло, національно . До “Mein Kampf” біснуватого фюрера отут уже зовсім недалеко.

Навіть виявилося, що … “Косово – колиска сербської духовності, православ’я, культури” (як і “Росія – батьківщина слонів”) . – Адже ясно, чт Про тут мають на увазі під цією особою “духовністю”. – Особливе протиставлення “Ми” і “не?Ми” . На Косовом поле відбулася саме битва , у результаті якої серби це вперше особливо відчули, і дотепер почувають … І не можуть забути. Подібно тому, як … (але втім, про це трохи нижче) . …Коли ж отут згадують ще “православ’я”, те …

Особливо про югославську війну

Серед мерзенностей югославської війни, найбільше пригнічує використання православ’я як генератор своїх особливих національних ідей. Мало того, що “узурпували православ’я”, віднявши його в Єдиного Бога й змусивши бути “не побегушках” у місцевих “національних божків” (проголосивши місцевість Косово його навіть “батьківщиною”) …, але й змушують його виконувати зовсім невластиву для православ’я роль “заступника Образа Звіра”, який би роззявляв свою пащу вже у світовому й всесвітньому масштабі… [Так: переворот цей його вселенскости спричиняється тут той парадокс, що "Ми" - це місцевість; а от "не?Ми" - це "все інше", увесь світ...] Здавалося б, навпаки: від православ’я очікувати треба те, що вище ми тут називали як Третій початок, Альтернатива звіриному образу. Та й що ж ще, як воно, повинне це дати?!

Але от, історичний досвід свідчить про зовсім зворотний

Про історію давньої любові між війною й історичним православ’ям

Православ’я й використовували, як правило, для одержання тих двох самозамкнутих компонентів, що дозволяють у світі створити всяке “держава” і “царство”, ” народ ” шляхом стискивания границі його між “Ми” і “не?Ми”, поділу всіх на “не?наших” і “Наших”… “Ненаші” – вони й не люди. От чому можна їх убивати, як просто худоба. І християнські заповіді про “любов до своїм ближніх” (і навіть любові до ворогів!! ) отут уже зовсім не діють. Їх – скасували заради того, що “головніше”: “Ми” і “не?Ми”. Вони діють, зрозуміло, лише по відношенню Н А Ш И Х .

Pages: 1 2 3

Збережи - » Про Апокаліпсис . З'явився готовий твір.

Про Апокаліпсис





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.