Превізка військ ПВО СВ | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Превізка військ ПВО СВ

Перевезення військ ПВО СВ здійснюються залізничним, морським (річковим) транспортом або комбінованим способом. В окремих випадках при перевезеннях частин на велику відстань може здійснюватися повітряним транспортом. Перевезення військ залізничним транспортом здійснюється військовими ешелонами. Військовим ешелоном називається організована для перевезення в одному поїзді військова частина (підрозділ), команда або партія бойовий і інший техніки. Кожному военскому ешелону планіруючими органами військових повідомлень на весь період перевезення присваевается номер, що , як правило, не змінюється до прибуття його в пункт вивантаження, у тому числі й при перевантаженні з одного виду транспорту на інший

Однак в одному поїзді може перевозиться спільно й кілька ешелонів. В останньому випадку кожний з них зберігає свою організацію й привласнений йому номер

2. Організація перевезення залізничним транспортом

Військовим поїздом уважається поїзд, що має у своєму складі 20 і більше вагонів ( у двохосьовому вирахуванні), зайнятих військовими підрозділами, командами або військовими вантажами. Військовий поїзд формується таким чином, щоб криті вагони з людьми й діючими кухнями перебували в середній частині поїзда, а платформи й піввагони з бойовою й іншою технікою - у головній і хвостовій частинах

Для скорочення часу на організацію перевезення, частини (підрозділи) повинні мати постійно готові варіанти розрахунків, які повинні уточнюватися в міру зміни обстановки

Вихідними даними для розрахунків є :

Бойовий і чисельний склад перевезених військ, маса техніки й вантажів;

норми розміщення людей, техніки й вантажів на рухливому складі;

припустима довжина й маса поїзда з військовим ешелоном

Розрахунки складаються в наступній послідовності:

Уточнення даних про чисельність особового складу, кількості бойових і інших машин, озброєнні й обсязі майна й вантажів;

На основі діючих норм визначається потреба вагонів (морської, криті, платформи)

Довжина поїзда расчитивается в умовних вагонах. За умовний вагон прийнятий чотиривісний піввагон довжиною 14 метрів

Для перекладу рухливого складу в умовні вагони використовують наступні коефіцієнти:

чотиривісна платформа або критий вагон —і- 1.05

чотиривісний пасажирський вагон —і- 1.75

піввагон шестиосний —і- 1.18

При розрахунку ешелону необхідно враховувати збереження постійної бойової готовності й організаційної цілісності

перевезених підрозділів, їхня можливість самотужки здійснювати навантаження й вивантаження, робити марш, а при необхідності вести бойові дії після вивантаження. Виходячи із цих вимог у складі ешелону призначаються підрозділи в них штатної організації

Кількість ешелонів для перевезення зенітного ракетного полку залежить від його укомплектованості й установлених довжин і маси поїзда на даному маршруті, наприклад, зенітний ракетний полк, збройний ЗРК 9ДО33 (ЗРС 9ДО331) при довжині військового ешелону в :

60 умовних вагонів - перевозиться 5-ю ешелонами

75 умовних вагонів - 4-мя ешелонами

90 умовних вагонів - 3-мя ешелонами

До навантаження підрозділ перебуває в районі очікування а після

вивантаження виходить у район збору

Райони очікування й збору, виходячи з умов місцевості призначаються в 3-5 кілометрах від місця навантаження й вивантаження

У районі очікування (збору) підрозділу ПВО може розгортатися на стартових позиціях. Час прибування в районі очікування використовується для підготовці до навантаження й наступних дій (прервод БМ у транспортне положення, підготовка кріпильного матеріалу, шанцевого інструмента, вивчення мер безопастности й функціональних обов’язків номерів розрахунків при навантаженні й т.д.).

Район очікування може не призначатися, якщо район, у якому перебуває підрозділ, расплолжен ближче 10 кілометрів від місця навантаження

Одержавши наказ на перевезення залізничним транспортом, командир підрозділу : віддає розпорядження про підготовку особового складу й техніки до перевезення; уточнює розрахунок на перевезення особового складу, озброєння й техніки, ракет і боєприпасів; становить план навантаження; установлює черговість навантаження, час її початку й закінчення; визначає порядок висування підрозділів до місця навантаження; проводить рекогносцировку району очікування, маршрутів висування й ставить завдання висування

З одержанням наказу на перевезення командир підрозділу уточнює порядок висування й навантаження

У наказі на перевезення командир підрозділу вказує :

1. Короткі відомості про супротивника,

2. Завдання полку,

3. Завдання батареї, номер військового ешелону, станції навантаження, район очікування, маршрути висування до нього, час початку й закінчення навантаження

4. Задум на перевезення: розподіл підрозділів, особового складу, озброєння й техніки, ракет, боєприпасів, матеріальних засобів; черговість і порядок навантаження;порядок чергування; відкриття й ведення вогню; кількість спостерігачів і місця для ведення спостереження, склад добового вбрання й погрузочно-вигрузочной команд

Начальник розрахунку (командир батареї) зобов’язаний:

Подготовитьтехнику, озброєння й майно до навантаження;

Проінструктувати особовий склад по мірах безопастности;

Перевірити знання особовим складом правил навантаження, розміщення й закріплення техніки, її вивантаження, правил поведінки особового складу під час перевезення

Для спостереження за повітряним супротивником і прилягаючою місцевістю у військовому ешелоні виставляється спостережливий пост, до складу якого входить і спостерігач за радіаційною, хімічною й біологічною обстановкою

У шляху проходження дані про повітряну й РХБ обстановці начальник військового ешелону одержує від військових комендантів залізничних ділянок. Для прикриття військових ешелонів на платформах розгортаються стрілки-зенітники в готовності для ведення вогню

Оповіщення про повітряного супротивника, РХБ зараженні здійснюється сигналами, установленими начальником ешелону

По сигналі оповіщення про повітряного супротивника поїзд звичайно продовжує рух, стрілки-зенітники переводяться в готовність №1.

Для керування підрозділами в ешелоні організується проводовий зв’язок. Зв’язок установлюється з начальником ешелону, ПВН, черговими зенітними засобами, начальником варти й локомотивом

У шляху проходження підрозділ повинне бути завжди готове до вивантаження в непідготовленому місці й проходженню маршем до місця призначення.Із прибуттям на станцію підрозділу швидко вивантажуються й виходять у район збору або на зазначену позицію

3.Міри безпеки при перевезеннях

Загальні положення:

Особовий склад, що випливає в складі ешелону, повинен знати його номер, військове звання прізвище начальника ешелону. Особовий склад зобов’язаний дотримувати вищої військової дисципліни, вимоги військових уставів, розпорядження командирів і начальників, знати й виконувати правила поведінки й міри безпеки при перевезенні

Військовослужбовець, що відстав від ешелону, зобов’язаний негайно прибути до військових комендантів, а там, де його ні, до начальника станції, доповісти причину відставання, назвати номер ешелону й діяти надалі по ньнього вказівці

Особовому складу ешелону заборонено:

Pages: 1 2

Збережи - » Превізка військ ПВО СВ . З'явився готовий твір.

Превізка військ ПВО СВ





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.