Перший бал Наташи Ростовой (аналіз епізоду)

Толстой любить Наташу Ростову, оскільки в ній клю-чом б’є життя. Це не «позитивна героїня», а живаючи дівчина, здатна як на зльоти, так і на паде-ния. Оповідання про повний перипетій перетворенні дівчинки в жінку розвертається протягом усього роману, і оповідання про перший бал грає в цьому оповіданні не останню роль. Він розкриває нам дівчину на порозі очікування, що тріпотить у побоюванні й одночасно передчуваючи майбутнє. Ми не узна-їм нічого особливо нового про натуру героїні, тому що заду-ча автора в даному епізоді інша – зафіксувати все саме характерне й краще, що є в Наташе. Перед балом Наташа «не мала ні мінути волі», оскільки в першу чергу піклувалася про вбрання маті-ри й Соні. Те, що їй самої має бути, вона усвідомлює тільки на сходах будинку вельможі

Як старанна уче-ница, дівчина намагається прийняти «належний» вид, тобто надягти світську маску, але натура перемагає, і На-ташина безпосередність, природність (улюблена риса Толстого в героїні) не дають їй бути схожої на інші. Сама Наташа, дивлячись у дзеркало, у хвилюванні не може відрізнити себе від навколишніх, але автор під-черкивает її неординарність, порівнюючи з тої ж З-Нею: «Дві дівчинки в білих платтях, з однаковими ро-замі в чорних волоссях, однаково присіли, але неволь-але господарка зупинила allsoch. ru 2001-2005 свій погляд на тоненької Ната-Ше». Улюблений толстовський прийом антитези: одинако-ви, а виділяється Ростова. Перший танець – Наташу не запросили, і вона завмер-ла в напрузі, а на особі, як завжди, відбиваються всі переживання: «…дивилася перед собою, з вираженням готовності на найбільшу радість і на найбільше горе».

Принадність цієї дівчини в тім, що вона не може, та й не хоче, приховувати своїх почуттів. Її відкритість вражає князя Андрія: він давно, а може бути й ні-коли, не зустрічав у світлі таку природну, позбавлений-ную фальші натуру. Знову прийом антитези: у сравне-нии з Элен Наташа зовні програє, але «на Элен був уже начебто лак від всіх тисяч поглядів, скользив-ших по її тілу, а Наташа здавалася дівчинкою, що у перший раз оголили і якої б дуже соромно це було, коли б її не запевнили, що це так необхідно треба». «Дитячість», тобто надзвичайна непосред-ственность героїні, підкреслюється автором: особа Наташи висвітлює щаслива дитяча посмішка, коли Бол-Кінський запрошує її на тур вальсу. Для Толстого улыб-ка (і ока) – те, що відразу визначає суть людини

Світло, сяйво життя перетворює не тільки саму На-ташу, але й навколишніх. «Князь Андрій… вибрав Ната-Шу, тому що на неї вказав йому Пьер… але ледь він обійняв цей топкий, рухливий, тріпотливий стан і вона заворушилася так близько від нього й посміхнулася так біля-до від нього, вино її принадності вдарило йому в голову: він відчув себе ожилої й помолоділої…» Тонко, що почуває людей князь, Болконский виділив головне: дівчина не має «загального світського відбитка».

Для Толстого це – найважливіша характеристика. Взагалі, цей епізод, як мені здається, – вища точ-ка розквіту не замутненого ніяким сумнівом миро-відчуття героїні, більше ніколи вона не буде чув-ствовать себе такий відкритої миру, такий неколебимо впевненої в неминучості щастя. Пізніше прийдуть ра-зочарования, помилки, горе, пошук себе, але зараз – «вона була на тім вищому щаблі счастия, коли людина де-лается цілком добра й гарний і не вірить у можливість зла, несчастия, горячи».

Збережи - » Перший бал Наташи Ростовой (аналіз епізоду) . З'явився готовий твір.

Перший бал Наташи Ростовой (аналіз епізоду)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.