Новаторство А. С. Грибоєдова в комедії «Горі від розуму»

Комедія А. С. Грибоєдова “Горі від розуму” один з видатних зразків російської драматургії першої чверті XIX століття. Комедія створювалася в той період, коли в Росії на сцені панував класицизм, однак драматург прагнув реалістично зобразити сучасну йому російську дійсність, тобто, за словами Гончарова, “взяти її цілком з московських віталень і перенести в книгу й на сцену”. Цим і обумовлене новаторство Грибоєдова в його комедії провідним принципом зображення життя є реалістичний. Бойове революційне втримування, гострота ідей, злободенність образів обумовили високу політичну дієвість комедії. Глибокий ідейний зв’язок з передовим рухом епохи дозволив письменникові підняти у своєму добутку самі гострі політичні питання часу

У комедії знайшла відбиття епоха, що наступила після Вітчизняної війни 1812 року. Це була епоха зародження й розгортання декабристського руху. “Горі від розуму” є суспільно-політичною комедією, хоча в основі п’єси перебуває любовний конфлікт, що з розвитком дії відходить на другий план, а на перший виступає суспільний конфлікт зіткнення “століття нинішнього” з “століттям минулої”. Перший представлений у комедії в образі Чацкого, останній в образах Фамусова, Молчалина, Скалозуба й багатьох інших “московських”. При цьому всі персонажі п’єси типові характери

Відмітні риси представників московського суспільства втілилися в образах комедії настільки яскраво, що И. А. Гончарів порівнює їх з колодою карт. Наприклад, Чацкий це типовий передозою дворянин, що відірвався від свого станового середовища й, як “другчеловечества”, гнівно викриває copyright

Збережи - » Новаторство А. С. Грибоєдова в комедії «Горі від розуму» . З'явився готовий твір.

Новаторство А. С. Грибоєдова в комедії «Горі від розуму»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.