Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі

Перед постановкою батарей на зберігання необхідно перевірити щільність затягування вентиляційних пробок, наявність і цілість герметизирующих деталей (ущільнювальні диски, герметизирующие плівки, стрижні, ковпачки й т.д.). Батареї встановлюються в нормальне положення. Забороняється укладати батареї на бічні або торцеві стінки. Полюсні висновки танкових батарей повинні бути змазані змащенням ПВК ДЕРЖСТАНДАРТ 19537-74 або” консерваційним маслом ДО-17 ДЕРЖСТАНДАРТ 10877-76 і обгорнуті щільним папером, закріпленої шпагатом. В акумуляторних батарей типу 6СТ-190ТРН додатково повинні бути захищені від влучення пилу, вологи, бруду вивідні шпильки комутаційної панелі

До витікання встановленого строку зберігання в сухому виді батареї повинні бути наведені в робочий стан і здані в експлуатацію. У процесі зберігання (не рідше одного разу в три місяці) проводиться огляд 25% батарей, при цьому щораз огляду піддається нова партія

При огляді батарей перевіряється:

стан мастики (тріщини, спучування, відшарування мастики від стінок ящика й моноблока або кришок не допускаються);

щільність затягування вентиляційних пробок акумуляторів;

стан дерев’яних ящиків і моноблоків

У випадку якщо хоча б в одній батареї виявляться ушкодження, огляду піддається вся партія. На батареї, у яких виявлені тріщини в мастиці, кришках акумуляторів або дерев’яних ящиків, складається акт-рекламація

У військових частинах на зберіганні в сухому виді втримуються батареї, призначені для машин тривалого зберігання. Перед постановкою на зберігання на ящиках танкових акумуляторних батарей наносяться номерні й розпізнавальні позначення, що вказують на приналежність батарей до підрозділів і машин

У сховищах батареї розміщаються по підрозділах на стелажах в один ряд. Конструкція стелажів, відстань між ними й розміщення батарей повинні забезпечити зручність проведення всіх робіт, пов’язаних з оглядом і обслуговуванням батарей у процесі зберігання

Акумуляторні батареї, у яких минає встановлений строк зберігання в сухому виді, повинні бути наведені в робочий стан і здані вексплуатацию.

Приведення танкових батарей у робочий стан може вироблятися або звичайними способами, або прискореним способом

Для всіх сухих батарей, що перебувають на зберіганні, необхідно мати запас електроліту встановленої щільності

Прискорене приведення батарей у робочий стан виробляється в особливих випадках, при необхідності їхнього термінового уведення вексплуатацию.

При температурі навколишнього повітря, батарей і електроліту, що заливається в них,°не нижче 25 С танкові батареї можуть бути наведені в робочий стан без подзаряда шляхом просочення електродів електролітом щільності 1,28±0,01 г/см 3 , віднесеної до°25 С. Тривалість просочення електродів залежить від строку зберігання батарей у сухому виді з моменту їхнього виготовлення: до одного року – 1 год, понад один рік – 2ч.

Після просочення електродів електролітом батареї видаються в експлуатацію (установлюються на машину).

З першою нагодою ці батареї повинні бути повністю заряджені, а щільність електроліту відкоректована відповідно до встановленого для даної кліматичної зони

При температурі навколишнього повітря, батарей і електроліту, що заливається в°них, нижче 25 С прискорене приведення батарей у робочий стан виробляється із застосуванням короткочасного подзаряда. У цьому випадку тривалість подзаряда батарей не залежить від строку зберігання їх у сухому виді й визначається тільки температурою, при якій батареї зберігаються й приводяться в робочий стан (табл. 7).

Таблиця 7

Тривалість подзаряда танкових акумуляторних батарей залежно від режиму подзаряда й температури при їхньому прискореному приведенні в робочий стан

Шинка зарядного струму й напруги Тривалість просочення електродів, год Тривалість подзаряда, год, при температурі батарей, електроліту й навколишнього повітря при приведенні батарей у робочий стан

від 25 до 15° С від 15 до 0° С від 0 до -10° С

20 А

33…34 В* 1

1 1

- 1,5

- -

1,5

* Напруга 33…34 У зазначено для 24-вольтових батарей. Батареї 12-вольтовие для заряду необхідно з’єднати послідовно в групи, щоб загальна напруга групи бути 24 В.

Процес ручного заливання 12-вольтових батарей значно прискорюється при застосуванні -простого пристосування, виготовленого з батарейної кришки, скріпленої з фанерним щитком (мал. 1). У фанерному щитку виконані отвори, а в батарейній кришці закріплені (приклеєні) лійки по числу акумуляторів у батареї. Лійки розташовуються й кріпляться таким чином, щоб при установці пристосування на батарею їхні нижні кінці входили в заливні отвори акумуляторів

Рис. 1. Пристосування для заливання батарей:

/ _ кришка батареї; 2 – щиток з отворами; 3 – скляна сулія; 4 – поліетиленова лійка; 5 -акумуляторна батарея: 6- кришка акумулятора; 7 – заливний отвір

Транспортування акумуляторних батарей, не залитих електролітом, може вироблятися будь-яким видом транспорту при температурі навколишнього повітря від мінус 40 до плюс 60°С за умови захисту батарей від атмосферних опадів, сонячної радіації, механічних ушкоджень і забруднень

Не допускається транспортування батарей перевізними засобами, забрудненими що порошать і агресивно діючими стосовно батарей речовинами

При транспортуванні батарей у перевізних засобах повинна бути виключена можливість переміщення батарей

Проаналізувавши порядок організації зберігання й порядок підвозу АКБ до машин, я дійшов висновку, що:

o зберігання АКБ виробляється неправильно, спільно зберігаються кислотні й лужні АКБ;

o у полицю немає спеціального приміщення для зберігання АКБ;

o підвіз АКБ до машин здійснюється в ручну, від місця зберігання до самих машин, а по тривозі в полицю існує причіп, на який укладаються АКБ і розвозять по підрозділах

IV. ПОРЯДОК РОБОТИ КОМАНДИРА ВЗВОДУ ПРИ ВИХОДІ ТЕХНІКИ БАТАЛЬЙОНУ ПО ТРИВОЗІ

Командир взводу при виході техніки по тривозі діє відповідно до своєї інструкції затвердженій командиром роти

По сигналі “ТРИВОГА” командир взводу зобов’язаний прибути в парк одержує ключі від боксів і разом з механіками водіями готовлять машину до виходу з боксів. Надалі діє в складі своєї роти й виконує вказівки командира роти

Порядок роботи командира взводу при виході техніки батальйону по тривозі дотримується згідно інструкцій і строго контролюється командиром батальйону

V. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПРИ ВИХОДІ ТЕХНІКИ ПО ТРИВОЗІ

При виході техніки по тривозі необхідно строго дотримувати наступних вимог безпеки:

строго керуватися інструкцією дій по тривозі;

виконувати накази командирів чітко, без суєти;

знати маршрут і черговість свого висування й строго їх виконувати, забороняється откланяться від маршруту без дозволу;

починати рух тільки по командах командира (регулювальника) і з попереджувальним звуковим сигналом;

об’їжджати зупинені машини й рухатися заднім ходом тільки з дозволу командира (регулювальника);

у випадку змушеної зупинки негайно доповідати командирові підрозділу;

при русі строго дотримувати дистанцій між машинами;

Всі вимоги по дотриманню вимог безпеки в даному полицю виконуються

Pages: 1 2

Збережи - » Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі . З'явився готовий твір.

Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.