Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі

Дана робота була заснована на вивченні заходів і засобів по підвищенню бойової готовності бронетанкового озброєння у військовій частині №34091. На підставі даних аналізів, мною були розроблені наступні матеріали:

Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі;

Порядок запуску двигунів в умовах низьких температур;

Організації зберігання й порядок підвозу АБ до машин;

Порядок роботи командира взводу при виході техніки батальйону по тривозі;

Вимоги безпеки при виході техніки по тривозі

I. Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі

У військовій частині 34091 конкретних і точних нормативів по висновку бронетанкової техніки не існує. При всіх тренування по бойовій готовності частини військовослужбовці виводили техніку з парку по різних тимчасових показниках

Це пов’язано з незадовільним знанням військовослужбовців своїх обов’язків по тривозі й поганому технічному стані машин

II. ПОРЯДОК ЗАПУСКУ ДВИГУНІВ В УМОВАХ НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУР

Дизельне паливо при зниженні температури збільшує свою в’язкість і щільність, що погіршує його проходження через форсунки. При зниженні температури від плюс 30 градусів З до мінус 20 градусів З в’язкість палива збільшується майже в 15 разів, при цьому сильно погіршується його випаровуваність. Так, якщо при температурі плюс 15 градусів З випаровується до 12 відсотків палива, що надійшло в камеру згоряння, то при температурі мінус 15 градусів З випаровується тільки 2-3 відсотки. Це робить суміш дуже бідної, запалення якої утруднене або неможливо.

Запуск холодного двигуна при низькій температурі не тільки важкий, але й надзвичайно шкідливий. Як сказано вище, основна частина палива попадає в циліндри двигуна в рідкому стані, змиваючи змащення з деталей цилиндро-поршневої групи, що є основною причиною зношування циліндрів, кілець і поршнів

За досвідченим даними один запуск холодного двигуна при температурі 0 градусів З по зношуванню деталей рівноцінний пробігу машини 80-100 км, а при температурі мінус 15 градусів З – 200 км.

Особливо шкідливий запуск двигуна з буксира. При температурі мінус 15 градусів З одне заведення двигуна з буксира по зношуванню рівнозначне пробігу машини в 300 км.

Зношування двигуна тільки за рахунок запусків у зимовий час становить понад 50 відсотків його загального зношування за увесь час експлуатації бойової техніки

Для зменшення пускових износов і забезпечення надійного запуску двигуна взимку необхідно збільшити випар палива шляхом підігріву повітря

Розігрів двигуна системою підігріву здійснюється в наступному порядку:

відкрити кришку лючка для доступу до захисної сітки воздухоочитителя, відвернувши гайку, повернути рукоятку заслінки підігрівника по ходу годинникової стрілки до фіксації;

прокочать паливну систему за допомогою короткочасного ( 10-15 з) включення БЦН;

закрити повітряну заслінку підігрівника, установити рукоятку в положення “З” якщо температура навколишнього повітря нижче – 20 градусів З;

включити вимикач “СВІЧА” на центральному щитку МВ;

через 1-1,5 хв. після включенні свічі, до відмови відкрити кран харчування паливом підігрівника й через 0,5 хв включити вимикач “ОБІГРІВ ДВИГУНА”. При запаленні палива в казані підігрівника виключити вимикач “СВІЧА”, відкрити заслінку, для чого рукоятку перевести в положення “ПРО”.

Для розжига казана підігрівника за допомогою смолоскипа необхідно:

виключити вимикач “АКБ”;

отсоединить проведення підведення харчування до свічі накалювання;

вивернути несправну свічу;

на всю довжину спирали свічі намотати тонким шаром дрантя, для того щоб при уведенні свічі в отвір пальника не збити полум’я смолоскипа;

включити вимикач “АКБ”;

прокочать паливну систему включенням “БЦН” на 5-10 з;

відкрити паливний кран казана підігрівника;

закрити повітряну заслінку підігрівника;

змочити дрантя дизельним паливом і підпалити смолоскип;

включити й через 5-6 з виключити “ОБІГРІВ ДВИГУНА”;

вставити запальний смолоскип в отвір пальника, не доводячи різьбову частину свічі накалювання на 5-10 мм до отвору;

через 3-5 з послу спалаху палива усередині пальника казана підігрівника, свічу швидко ввернути й одночасно включити вимикач “ОБІГРІВ ДВИГУНА”;

при прослуховуванні характерного звуку горіння палива в казані підігрівника, відкрити повітряну заслінку

У моторних маслах при негативних температурах в’язкість збільшується в десятки разів. Таке масло важко прокачивается маслонасосом по трубопроводах і каналам до місць змащення тертьових деталей

Щоб уникнути виплавления підшипників колінчатого вала через недостатнє надходження до них масла, що загустіло, категорично забороняється робота холодного двигуна на більші зворотах

Прогрів двигуна треба робити при закритих жалюзі, на малі зворотах

Неприпустимо в паливі навіть невелика кількість води. Вода, що перебуває у виді дрібних крапель, при негативних температурах перетворюється в кристали льоду, які забивають паливні фільтри й система харчування виходить із будуючи

Проаналізувавши порядок запуску двигуна в умовах низьких температур, я дійшов висновку, що:

o у даному полицю грубо порушується режим запуску двигуна в умовах низьких температур;

o основний метод запуску двигуна – буксиром, що неприпустимо згідно інструкцій;

o низькі знання водіями пристрою й роботи агрегатів і систем бронетанкової техніки в умовах низьких температур що приводить до сильного зношування техніки;

III. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБЕРІГАННЯ Й ПОРЯДОК ПІДВОЗУ АБ ДО МАШИН

Зберігання акумуляторних батарей є важливим етапом, у значній мірі визначальна їхня працездатність при експлуатації. Від правильної організації зберігання, своєчасного і якісного обслуговування батарей багато в чому залежить із робота їх після приведення в робочий стан, так і готовність до використання при зберіганні селектролитом.

Акумуляторні батареї можуть утримуватися на зберіганні як :вухом виді, так і наведеними в робочий стан (залитим електролітом). Сухі батареї й батареї, залиті електролітом, рекомендується зберігати в окремих вентильованих приміщеннях установленими на стелажах. Спільне зберігання кислотних і лужних акумуляторних батарей не допускається

Сухі (не залиті електролітом) акумуляторні батареї рекомендується зберігати в неопалюваних приміщеннях:

танкові – при температурі навколишнього повітря до мінус 40°С;

автомобільні – до мінус 30°З.

Допускається зберігання танкових автомобільних батарей в опалювальних приміщеннях

При зберіганні батарей на складах їх варто розміщати на піддонах, що забезпечують їхнє укладання партіями по там, а батареї кожного типу по роках випуску

Pages: 1 2

Збережи - » Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі . З'явився готовий твір.

Нормативи, установлені в частині по висновку АБТ техніки по тривозі





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.