Народження людини нового типу у вогні громадянської війни (по добутку И. е. Бабеля «Конармия»)

Ненавиджу війну! (Назва щоденників И. Бабеля) На наших очах в «Конармии» безмовний очкарик перетворюється в солдата. Але душу його однаково не приймає жорстокий мир війни, заради яких би світлих ідеалів вона не велася. У новелі «Ескадронний Трунов» герой не дає вбивати полонених поляків, але не може він убивати й у бої («Після бою»). Акинфиев, що був повозочный Ревтрибуналу, говорить: «…виноватить я бажаю тих, хто в бійці плутається, а патронів у наган не за-лаживает…

Ти в атаку йшов, – закричав мені раптом Акинфиев, і судорога облетіла його особа, – ти йшов і патронів не залаживал… де тому причина?» Те, що не може зрозуміти Акинфиев, зрозуміло читачеві: Лютов пущі всього на світі боїться вбити людини й уникає всього, що може до цього привести

Хоча й сам може в будь-яку мінуту загинути. У боягузтві його ніхто не дорікне, але й це дратує бійців: дратує саме нерозуміння, чому він так надходить. Власне кажучи, мені не дивно таке нерозуміння: сімдесят відсотків населення Росії в той час не мало мало-мальского утворення, перебувало в духовної одичалости, так що таких психологічних тонкостей і розуміти не бажало. Герой Бабеля переживає моральний розлад. Народження нової людини йде болісно й повільно.

Лютов, розділяючи мети революції й громадянської війни, не може прийняти методи, якими вони досягаються. От мінути таких надривних душу героя переживань: «Проти місяця… сидів я в окулярах, із чирьями на шиї й забинтованих ногах

Неясними поетичними мозками переварював я боротьбу класів… я хворий, мені, видно, кінець прийшов, і я утомився жити у вашої Конармии…» Але, однак, поруч конармейцы ведуть бій в ім’я життя, і на прапорі їхній намальовані зірка й написана про Третій Інтернаціонал («Смерть Долгушева»), Новела ця – про смерть, посмеявшейся над життям Афоньки Види

Щирий конармеец, він щохвилини жертвує життям з веселістю безсмертної істоти: «Обведений німбом заходу, до нас скакав Афонька Виду. – По малості чешемо, – закричав він весело. – Що у вас отут за ярмарок?» Німб – явний знак безсмертя й святості, ярмарок – замкнутий у самому собі мир звичних веселощів, що став своєрідним ритуалом. Афонька – той самий Афонька, що в одній з наступних новел «У святого Валента» в опоганеному костьолі намагається «підібрати на органі марш», – сприймається оповідачем Лютовым у якості святого якоїсь нової віри

Ще Пушкін сказав, що «захват у бої» – «бессмертья може бути стан». Якщо так, то захват Афоньки цілком з’ясовний. Однак герой Бабеля не самотнійі: кучері Грищук, виявляється, теж думає й почуває так само,4 як Лютов.

Життя для них обессмысливается, якщо смерть підстерігає людину всюди: «Через могили вискочив польський роз’їзд і, скинувши гвинтівки, став бити по ннас. Грищук повернув. Тачанка його волала всіма чотирма своїми колісьми. – Грищук! – крикнув я крізь свист і вітер. – Баловство, – відповів він сумно.

- Пропадаємо, – викликнув я, охоплений згубним захватом, – пропадаємо, батько! – Навіщо баби трудаются? – відповів він ще сумніше. – Навіщо сватания, вінчання, навіщо куми на весіллях гуляють…

» Як бачимо, «згубний захват» Лютова – не зовсім те ж, що «захват у бої». У підсумку оповідання різне відношення до смерті назавжди розвело героїв по різних полюсах. «Сьогодні я втратив Афоньку, першого мого друга», – горює Лютов. Характер Афоньки, по-моєму, заслуговує на увагу своєю глибиною. Афонька – тип тої нової людини, що жертовно згорів у пеклі громадянської війни, а по ідеї, такі люди повинні були залишитися в живі й почати будувати нове життя. У душі Афоньки була моральна сила для майбутнього творчого пориву

Пам’ятаю, як він, по необхідності принимавший участь в. убивстві бджіл, сказав: «…позбавлені хліби, ми шаблями добували мед», тобто вбивство для Афоньки не було самоціллю. За інших обставин він би, напевно, і мухи не скривдив

« Не-Ганьби бджола потерпить. І для неї мабуть длубаємося…» -, міркує він далі. От ця віра в copyright

Збережи - » Народження людини нового типу у вогні громадянської війни (по добутку И. е. Бабеля «Конармия») . З'явився готовий твір.

Народження людини нового типу у вогні громадянської війни (по добутку И. е. Бабеля «Конармия»)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.