Методика вивчення роману В. Ґолдінга «Володар мух»

2.         “Може й нам піти?” ( Роха)

3.         “Джек….наче ідол”.

4.         “Хто вступає до мого племені?” (Джек)

5.         “Ходімо звідси. Тут пахне смаленим”. ( Ральф)

6.         “Звіра — бий! Горло — ріж! Кров — пусти!”

7.         “Мертве тіло Саймона повільно попливло у

відкрите море”.

Робота над десятим розділом “Мушля та окуляри”

1.         Як реагують на смерть Саймона Ральф і Роха?

2.         Що мав на увазі Ральф, коли говорив: “Я боюся. Нас самих боюся. Я хочу додому. О боже, як я хочу додому!”

3.         Від чого був у захваті Роджер?

4.         Що повідомляє Ватаг?

5.         Як ви вважаєте, хто напав на Роху? З якою метою вчинено напад?

Робота над одинадцятим розділом “Скельний замок”

1.         Що змусило Ральфа і Роху піти у стан Джека?

2.         Яку фразу Ральфа можна вважати своєрідним лейтмотивом? Як вона характеризує героя?

3.         Як реагує на прихід Ральфа і Рохи Роджер?

4.         Розкажіть про сутичку Ральфа і Джека.

5.         За яких обставин гине Роха?

Pages: 1 2

Збережи - » Методика вивчення роману В. Ґолдінга «Володар мух» . З'явився готовий твір.

Методика вивчення роману В. Ґолдінга «Володар мух»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.