Італо-американський винищувач Реджани Re-2000 "Фалько&quot

Угорський Головний штаб незабаром виявив, що запасних частин катастрофічно не вистачає для обслуговування літаків у фронтових умовах. Фірма МАВАГ і “Вейсс Манфред” організували спочатку ремонтні, а потім складальні цехи для випуску нових літаків. Гітлерівці, що окупували Північну Італію після капітуляції уряду маршала Бадольо, передали союзникові Угорщини все встаткування й деталі, які залишилися на захоплені ними заводах “Капрони” . У підсумку до лету 1944 р. удалося додатково зібрати ще 50 літаків, літні якості яких були значно нижче італійських: максимальна швидкість не перевищувала 500 км/годину, дальність довелося обмежити 1300 км, щоб не перевантажувати літак, скороподъемность і потовк погіршилися. Бомбове навантаження спеціальною інструкцією обмежувалася лише 200 кг. Все це відбулося через невисоку кваліфікацію й прямий саботаж угорських робітників, переведених із заводів танкової промисловості (Угорщина сама ніколи не робила серійних літаків, обмежуючись їхнім складанням з готових деталей і регулюванням) і змушених відступів від вимог технології: замість потайной, для виробництва якої не було встаткування, застосовувалася звичайна клепка; лонжерони й стрингери крил виконувалися вручну, а не за допомогою холодного штампування, і “підганялися по місцю” напилками й молотками; фюзеляж “підсилювався” збільшенням набору, оскільки була думка використовувати літак у варіанті пікіруючого бомбардувальника. До цього справа не дійшла по двох причинах. По-перше, фірма “Юнкерс” відмовилася поставляти “трапеції” для скидання бомб із одномоторного літака через їхню гостру дефіцитність, а по-друге цим же угорським фірмам було передане весь оснащення й деталі для виробництва двомоторного винищувача й пікіруючого бомбардувальника Мессершмитт Ме-210, конструкція якого залишилася недоведенной і тому ненадійної – при вході в режим пікірування траплялися зриви в штопор, з якого він, як правило не виходив. У підсумку нові “мессершмитти” довелося застосовувати як штурмовики. Це у свою чергу гальмувало випуск “Хейя” II, і не дивно, що технологія їхнього складання й виробництва не мінялася до кінця війни. Так, перевершуючи в маневреності Ла-5ФН і Як-9 всіх модифікацій, “Хейя” не мав ніяких переваг перед ними в горизонтальній швидкості, висотності й озброєнні

Відомостей про співвідношення перемог і втрат немає в жодному із джерел. Радянська авіаційна розвідка невірно ідентифікувала їх у період Курської і Яссо-Кишинівської операцій із МС-200, які також брали участь у них і мали зовнішню подібність. Збиті фінські Re-2000 по тій же причині записувалися у зведеннях і повідомленнях як Фиат G-50, які боролися на Карельському фронті

Нещаслива доля прекрасного винищувача Олександра Сіверського в італійському й угорському виконанні не применшує його значення й місця в історії авіації. Сам головний конструктор після вступу Італії в другу світову війну піддався цькуванню в американській і англійській пресі за “співробітництво з фашистським і нацистським режимами” , що з початком Великої Вітчизняної війни підхопили радянські газети, щоб зайвий раз продемонструвати антинародну сутність “білоемігрантів” . Сіверський змушений був подати у відставку з поста директора. Фірма “Северски ейркрафт Корпорейшн” з міркувань самозбереження була перейменована в “Рипаблик” в 1939 р., а головним конструктором став молодший друг і колега Сіверського Олександр Картвели. Він став модернізувати Р-35А. Спочатку з’явився Р-43 “Лансер”(” Улан” ) сохранивший у загальному ті ж розміри й технологічні нововведення, але з могутнішим мотором, а потім – знаменитий Р-47 “Тандерболт”(” Удар грому” ) всіх модифікацій. Якщо Re-2000 ознаменував собою тупик еволюції конструкції шляхом “малих змін”, то творчість Картвели було воістину революційним по вдосконалюванню вірної концепції літака-винищувача другої світової війни. Сіверський увійшов у директорат фірми винятково як консультант, а по закінченні другої світової війни пішов на пенсію й присвятив себе написанню мемуарів

Pages: 1 2 3

Збережи - » Італо-американський винищувач Реджани Re-2000 "Фалько&quot . З'явився готовий твір.

Італо-американський винищувач Реджани Re-2000 "Фалько&quot





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.