ІСТОРІЯ В ШКОЛІ, ПЛЮСИ Й МІНУСИ ВИКЛАДАННЯ

ІСТОРІЯ В ШКОЛІ, ПЛЮСИ Й МІНУСИ ВИКЛАДАННЯ (досвід суб’єктивного аналізу) Історія зробилася тепер як би підставою і єдиною умовою всякого живого знання… В. Г.Бєлінський У нашім класі за сім років змінилося не менш десяти вчителів історії. Серед них були непогані, навіть, може бути, гарні, але чомусь ніхто з них мені не запам’ятався по-справжньому. З одного боку, мені як учневі, що добре знає предмет, було досить вільно. Адже вчителі мене любили й дозволяли займатися на уроках тим, чим я хотів

Але часом стає кривдно: адже я так і не зустрів жодного історика, історика по покликанню. Уже саме те, що в нашім класі змінилося так багато викладачів, дуже погано. Тільки встиг звикнути до вчителя, завоювати в нього авторитет, як у нього йде. Доводитися починати спочатку. Звичайно, учитися повноцінно в таких умовах важко.

Але це, так сказати, об’єктивні причини. Гірше інше. Учителі мало обертали уваги на те, щоб вселити учням розуміння важливості предмета. Я не говорю про учнів, яким однаково, чим забирати час у школі, аби тільки скоріше воно скінчилося

Але навіть гарні хлопці не замислюються над тим, що дає нам історія, чому важливо знати історію якнайкраще. Навпроти, після того, як екзамен з історії замінили співбесідою, а підручник безнадійно застаріла, відношення до цього предмета стало як би розважальним: що там такого нам сьогодні піднесуть. Звичайно, ми записували визначення історії, висловлення про цю науку великих мислителів, але цього зовсім недостатньо!

А питання про роль історії в житті людей важкий. Я не один місяць міркував над ним, поки не зрозумів, як бідний був би мій внутрішній мир, кругозір, як важко було б орієнтуватися мені в житті без знань про

Збережи - » ІСТОРІЯ В ШКОЛІ, ПЛЮСИ Й МІНУСИ ВИКЛАДАННЯ . З'явився готовий твір.

ІСТОРІЯ В ШКОЛІ, ПЛЮСИ Й МІНУСИ ВИКЛАДАННЯ





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.