Історія літака Hawker Pacific Aerospace's і коротка інформація про фірму | Довідник школяра – кращі шкільні уроки по всім предметам

Історія літака Hawker Pacific Aerospace's і коротка інформація про фірму

Історія Hawker Pacific Aerospace’s почалася в 1912 році, з того що Гарри Хаукер попросив Томаса Сопвича навчити його літати на літаку. Через кілька років Хаукер став одним із кращих пілотів свого часу. Він став головним льотчиком - випробувачем у Сопвича

Після П ервой Світової війни уряд скасував всі замовлення з Sopwith залишивши його на фінансових руїнах. Хаукер і група людей перекупили всі патентні права Сопвича й організували Hawker Engineering . В 1921 Гарри Хаукер умер від ушкоджень, отриманих при катастрофі літака. Після смерті Хавкера Томас Сопвич став головою Hawker Engineering

У межах короткого часу Hawker Engineering поглинула багато інших компаній, пов’язаних з авіацією. В 1933, Hawker Engineering стала Hawker Aircraft Ltd ., і незабаром після того - Hawker Siddeley Company . В 1934 Hawker Aircraft одержала контракт на будівництво літаків для RAF. Цей літак - ” Hurricane ” - став найдужчою зброєю Англії проти Німеччини. Hawker Siddeley продовжувала робити багато інших літаків для військових потреб

В 1967 Hawker Siddeley створила літак, що викликав великий інтерес і зацікавленість в усьому світі. Цей революційний літак - Hawker Harrier - сполучив у собі бойові якості літака й вертольота. Хоча Hawker Siddeley зберегла свою назву, в 1977 році вона стала одним з відділень корпорації British Aerospace Corp

Hawker Pacific була сформована в 1980. В 1991 Hawker Siddeley був поглинений BTR Aerospace Group. В 1994 Hawker Pacific inc. об’єдналася з Dunlop Aviation Inc. і в 1996 Hawker Pacific балу продана BTR і стала автономною компанією

В 1998 Hawker Pacific завершила початкове розміщення акцій і використовувала доходи, щоб укласти контракт із British Airways на обслуговування посадкових агрегатів літаків . Сьогодні Hawker Pacific Aerospace має майже 400 службовців у Лос-Анджелесі , Лондоні, Амстердамі і є однієї із провідних компаній обслуговуючі посадкові пристрої літаків

Перше покоління

У першій половині 30-х років вся винищувальна авіація Великобританії була оснащена біпланами. Кращим з них був ” Фьюри “, створений колективом конструкторів фірми ” Хаукер ” під керівництвом Сіднея Кемма . Тільки ” Фьюри ” міг обігнати новітній по того часу легкий бомбардувальник ” Харт ” (спроектований тим же Кеммом ). Цей невеликий біплан з V -образним мотором ” Кестрел ” відрізнявся гарної скороподъемностью, відмінною маневреністю й користувався заслужено високою репутацією в льотчиків королівських військово-повітряних сил

Не зупиняючись на досягнутому, Кемм постійно вдосконалював ” Фьюри “, потроху “вилизуючи” аеродинаміку й удосконалюючи мотоустановку . Але все це були паліативні кроки, що не давали істотного приросту літних даних, а авіація в ті роки вже вступила в період стрімкого стрибка вперед. Учуяв, “куди дме вітер”, великодосвідчений Кемм став замислюватися про створення нового винищувача, що міг би перемінити ” Фьюри “

У першу чергу вставало питання : а яким же він повинен бути? Політика британського міністерства авіації відносно матеріальної частини винищувальної авіації в ті роки визначалася технічним завданням Р.7/30. Це завдання відбивало повне сум’яття в мозках теоретиків міністерства, які самі для себе ще не могли чітко визначити перспективи розвитку винищувачів. Завдання було досить “розмитим”, суперечливим, тому що виходило лише з мінімального приросту літних даних зі збереженням малопотужного озброєння й звичної тактики ближнього маневреного бою - т.зв. “собачого смітника”. Максимальна швидкість планувалася всього в 250 миль/година ( 403 км/ч). Продовжуючи прийняту після П ервой світової війни традицію твердої економії, літак хотіли зробити універсальним. Він повинен був бути й перехоплювачем, і вести повітряний бій з винищувачами супротивника в лінії фронту, і супроводжувати бомбардувальники. У підсумку, достаток суперечливих вимог зробило завдання взагалі трудновиполнимим

Не можна сказати, що в міністерстві не усвідомлювали змін у світі. Але загальна ситуація була досить мирної, Гітлер був ще далекий від вершин влади, а всі потенційні супротивники мали приблизно такими ж, якщо не гіршими, винищувачами. Тому завдання Р.7/30 проіснувало довго, хоча час від часу в нього вносили деякі зміни. Так, в 1939 р. максимальну швидкість підняли до 443 км/год

Тому спочатку Кемм виходив лише із глибокої модернізації ” Фьюри “. Він вирішив перетворити його в моноплан. В 1925 р. Кемм уже створив невеликий винищувач-моноплан, але той не мав успіху й не був запущений у серію. Тепер же він порахував, що час монопланів прийшло. У цьому він не був самотній. По усьому світі створювалося нове покоління швидкісних винищувачів, прозване згодом на заході “новою хвилею”

Новий проект назвали просто ” Фьюри моноплейн ” (” Фьюри “- моноплан). За основу прийняли один з досвідчених варіантів - ” Ганьби Снід Фьюри ” (”швидкісний”). Фюзеляж від нього взяли майже цілком, хоча розміри шпангоутів у середній частині збільшили, щоб зробити кабіну закритої. Фюзеляж мав традиційну для ” Хаукер ” конструкцію, запатентовану ще Т.Сопвичем в 1926 р. - несучу ферму із труб, посилену косими розчалюваннями, поверх якої одягалися шпангоути й стрингери, що лише підтримували полотняне обшивання. Перейшло до моноплана й оперення. Шасі теж зберегли старе: що не вбираються свободнонесущие стійки й колеса в каплевидних обтічниках. Заново спроектували лише крило досить товстого профілю. На винищувачі збиралися встановити новий двигун фірми Роллс-Ройс ” Госхок ” з випарним охолодженням

У червні 1933 р. виготовили макет нового літака в масштабі 1:10 і продули його в аеродинамічній трубі. До серпня результати обробили й разом з ескізним проектом представили міністерству авіації. Великого інтересу вони не викликали, тому що чиновники все-таки більше відмінювалися до перевірених біпланів. Кемм продовжив роботу на свій ризик і за рахунок фірми (він був не тільки головним конструктором, але й членом ради директорів). А гроші в ” Хаукер ” були - на базі ” Харта ” розплодилося велике сімейство легких бомбардувальників, розвідників і важких винищувачів, що стало однієї з основних складових частин парку королівських ВВС у межвоенние роки. Більше того, перестраховуючись, Кемм робив відразу дві машини: паралельно з ” Фьюри “- монопланом готувався й біплан РУ .З , що представляв собою ” Фьюри ” з посиленим озброєнням і тим же мотором ” Госхок “

У січні 1934 р. відбулася подія, досить важлива, що вплинуло на долю нового винищувача. Фірма ” Роллс-Ройс ” надіслала матеріали по новому двигуні РУ.12, що згодом одержав ім’я ” Мерлин “. Можливість відмовитися від недостатньо надійного ” Госхока ” була із захватом зустрінута проектувальниками. У порівнянні ж з ” Кестрелом “, що стояли на ” Фьюри “, потужність на різних висотах збільшувалася на 40-60%. Правда, монтаж РУ.12 вимагав внесення в конструкцію значних змін. Через зрушення центрування більше важким мотором радіатор довелося подати назад. Він перемістився під центроплан і втягувати його, як збиралися раніше, було вже нікуди. У підсумку, від ” Фьюри ” у новій машині залишилося так мало, що назва проекту перемінили на ” Интерсептор моноплейн ” (” моноплан-перехоплювач”). Саме так визначав Кемм основну роль швидкісного винищувача. Видимо, Полікарпов був не самотній зі своєю теорією “двох винищувачів”?

Pages: 1 2 3

Збережи - » Історія літака Hawker Pacific Aerospace's і коротка інформація про фірму . З'явився готовий твір.

Історія літака Hawker Pacific Aerospace's і коротка інформація про фірму





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.