Інтер’єр як засіб характеристики героя. (По одному з добутків російської літератури XIX століття.)

Кожний художній твір має кілька складових. Звичайно це герої, їхні дії й місце дії. Місце дії це та обстановка, де розвиваються основні події роману. Опис обстановки є важливим засобом, за допомогою якого автор створює загальну атмосферу добутку; воно служить не тільки тлом, але й допомагає нам зрозуміти суть книги й характери героїв. Опис інтер’єра в добутках, де дії відбуваються в місті, дуже важливо і являє собою один з основних засобів характеристики героїв. Про цьому яскраво свідчить роман Ф. М. Достоєвського Злочин і покарання, основні дії якого відбуваються в Петербурзі. Із самого початку книги автор знайомить нас із її героями, представниками петербурзької бідноти. А кімната Родіона-Це малюсінька клетушка, кроків у шість довжин, що мала самий жалюгідний вигляд зі своїми жовтенькими, курними шпалерами, і до того низька що мало-мало високій людині ставало в ній моторошно, і все здавалося, що от-от стукнешся головою об стелю+ . Відсталі, жовтого кольори шпалери викликають таке ж розшарування й у душі, калічачи й ламаючи її назавжди. Як труна бачиться нам ліжко Раскольникова незграбна більша софа, що суцільно покривають лахміття. Саме в таких кімнатах, які твір з оллсоч © 2005 гнітять людей, давлять на їхню психіку, дозрівають найжахливіші й диявольські плани. У своїй клетушке Розкольників виношував і обмірковував свою пробу. Звичайно, не можна затверджувати, що на Родіона діяла тільки його кімната, минулого й інші причини злочину. Кімната Соні небагато відрізняється від інших, описаних у романі. Це була більша кімната, але надзвичайно низька+, мала вигляд досить неправильного чотирикутника, і це надавало їй щось виродливе. Як ми бачимо, незважаючи на більші розміри кімната не дає простору, а навпаки гнітить і душить. Соні, як і іншим героям, довелося пройти через фізичні страждання, але її душу не заледеніла. Вона зуміла пройти через приниження й при цьому зберегти живу душу й той необхідний зв’язок з миром, що порвав Розкольників, зробивши найстрашніший гріх убивство. Дійсно, замкнутість властива Раскольникову й вона ще більшою мірою проявляється після злочину. Він забився у своїй клетушке як павук, став цуратися людей, ні з ким не хотів розмовляти. Після доконаного їм гріха, Розкольників хоче сховатися від людей і помізкувати над своєю теорією, у якій він разочаровывается. Кімната стає для нього шафою, місцем, де можна зникнути й куди рідко хто заглядає. Але повернемося до Соні. Чому вона не пішла по шляху Раскольникова? Чому встояла? Одна із причин це віра в Бога. У її кімнаті ми бачимо Новий Завіт, що вона читає Раскольникову. Соня вірить, що за страждання їй віддасть. Вона відмовляється судити кого-небудь і приемлет мир таким, який він є. Свою віру вона передасть потім Раскольникову, і він зможе вийти з тупика. Достоєвський у своєму добутку приділяє особливу увагу колірній гамі роману. В описі інтер’єра автор віддає перевагу жовтому кольору, також використовуються коричневий, червоний, білий і зелений. Кімната Алены Іванівни була з жовтими шпалерами, з меблями з жовтого дерева, картинами в жовтих рамках. Будинок, у якому жила Соня, був зеленого кольору. Розкольників обернув до стіни, де на брудних жовтих шпалерах з білими квіточками вибрав одну незграбну білу квітку, з якимись коричневими рисками. Жовтий колір є гарним доповненням до драматичних переживань героїв. Ми переконалися, що інтер’єр грає не останню роль у характеристиці героїв. Звичайно, він не дає повного опису, а тільки доповнює його, але іноді тільки за допомогою уточнень можна повністю зрозуміти суть героя, його внутрішній мир, прагнення

Збережи - » Інтер’єр як засіб характеристики героя. (По одному з добутків російської літератури XIX століття.) . З'явився готовий твір.

Інтер’єр як засіб характеристики героя. (По одному з добутків російської літератури XIX століття.)





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.