Еволюційне навчання Ч. Дарвіна

Побудова найбільш фундаментальної еволюційної концепції пов’язане з ім’ям геніального англійського вченого Чарльза Дарвіна ( 1809-1882). Величезне значення для становлення еволюційних і атеїстичних поглядів Ч. Дарвіна мало свершенное їм в 1831-1836 гг. кругосвітня подорож на кораблі « Бигль ». Він досліджував геологічну будову, флору й фауну багатьох країн, відправив з Англію величезна кількість колекцій. Зрівнявши знайдені останки рослин і тварин із сучасними , Ч. Дарвін зробив припущення про історичне, еволюційне споріднення. На Галапагосских островах він знайшов ніде більше що не зустрічаються види ящірок, черепах, птахів. Галапагосси – острова вулканічного походження, тому Ч. Дарвін припустив, що на них ці тварини потрапили з материка й поступово змінилися. В Австралії його зацікавили сумчасті і яйцекладущие, які вимерли в інших частинах земної кулі. Так поступово у вченого міцніло переконання в змінюваності видів. Після повернення з подорожі Дарвін протягом 20 років завзято працював над створенням еволюційного навчання, зібрав додаткові факти про виведення нових порід тварин і сортів рослин у сільському господарстві. Штучний відбір він розглядав як своєрідну модель відбору природного. Були опубліковані його роботи «Походження видів шляхом природного добору або збереження благоприятствуемих порід у боротьбі за життя», «Зміна домашніх тваринних і культурних рослин», «Походження людини й половою відбір». Основні положення еволюційного навчання Ч. Дарвіна зводяться до наступного:

1. Різноманіття видів тварин і рослин – це результат історичного розвитку органічного мира

2. Головні рушійні сили еволюції – боротьба за існування й природний добір. Матеріал для природного добору дає спадкоємна мінливість. Стабільність виду забезпечується спадковістю

3. Еволюція органічного миру переважно йшла по шляху ускладнення організації живих істот

4. Пристосованість організмів до умов навколишнього середовища є результатом дії природного добору

5. Можуть успадковуватися як сприятливі, так і несприятливі зміни

6. Різноманіття сучасних порід свійських тварина й сортів з\х рослин є результатом дії штучного відбору

7. Еволюція людини пов’язана з історичним розвитком древніх людиноподібних мавп

Еволюційне навчання Ч. Дарвіна можна розглядати як переворот в області природознавства. Значення еволюційної теорії полягає в наступному:

1. Виявлено закономірності перетворення однієї органічної форми вдругую.

2. Пояснено причини доцільності органічних форм

3. Відкрито закон природного добору

4. З’ясовано сутність штучного відбору

5. Визначено рушійні сили еволюції

Збережи - » Еволюційне навчання Ч. Дарвіна . З'явився готовий твір.

Еволюційне навчання Ч. Дарвіна





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.