На особистому досвіді, я зрозуміла, що головне у відношенні з дітьми - це поважати їх так само, як себе. Школа - це установа, у якому існування правил і вимог до їхнього виконання виражено особливо яскраво. У дітей повинні бути правила, і вони повинні знати про цьому
Тому у відношенні з дітьми, я намагаюся встановлювати правила, у виконанні яких я заздалегідь упевнена. Діти повинні розуміти, що ці правила взаємовигідні, і що їхнє невиконання не вигідно в першу чергу ім. На мою думку, це і є співробітництво сдетьми.
Діти люблять порушувати правила - це їхня гра, адже правила встановлюють не вони, а дорослі. І ми - дорослі, повинні робити вигляд, що приймаємо їхню гру, намагаючись не переробити дітей, а направити на вірний шлях, переконати їх виконувати ці правила.
Це і є - компроміс
И ще. У кожній дитині є щось гарне, треба тільки вміти розглянути, а ще важливіше, показати це гарне самій дитині. У цьому, на мою думку, і полягає головне завдання педагога й вихователя.
«Кожна дитина - людин,
Кожна людина - особистість».
Збережи - » Есе на тему «Моя педагогічна філософія» . З'явився готовий твір.