Аналіз першого розділу поеми В. Маяковського «Хмара в штанях»

З появою в пресі «Хмари в штанях» у російської поезії відбулося з-буття аж ніяк не рядове. Поема 22-літнього Маяковського замірялася на основи буржуазного миропорядка й пророкувала швидкий прихід революції. За словами самого поета, вона з’явилася результатом «выкрепшего свідомості близької револю-ции». Свою поему Маяковський почав ще в першій половині 1914 року, після по-сещения Одеси під час чорноморського турне. В Одесі Маяковський закохався в юну Марію Денисову, дівчину незвичайної чарівності й сильного харак-тера.

Закохався сумирно, страждав від цього, і вже по дорозі в наступне місто у вагоні поїзда читав друзям перші рядки поеми… Потім була велика перерва, війна відсунула цей задум. І коли на^-ступило прозріння щодо війни, коли поетові відкрилися джерела світової катастрофи, він зрозумів, що готово до продовження роботи над поемою, але вже в іншому розумінні життя взагалі. Любовна драма переростала в драму життя

Сам поет так визначив зміст добутку: «геть вашу любов», «геть ваше ис-кусство», «геть ваш лад», «геть вашу релігію» чотири лементи чотирьох година-тей». Закінчена поема була до липня 1915 року. На самому початку поеми, у її передмові, затверджується наступальна міць молодості: У мене в душі жодного сивого волосся, И старечої ніжності немає в ній! Мир огромив міццю голосу, Іду – гарний, двадцатидвухлетний. Молодість і любов ідуть поруч. Тема любові є основною в першому розділі поеми. Любовна драма, що служить зав’язкою сюжету, незвичайна

У любов-ном трикутнику немає процвітаючого щасливого суперника, якого полюби-ла Марія. Вона взагалі не говорить при поясненні – любить або не любить, вона тільки повідомляє: «Знаєте, я виходу заміж». Вона – Джоконда, «яку треба ук-расть!». Її украли, купили, спокусили багатством, грошима, комфортом…

Лю-Бої із цих припущень може бути вірним. У трикутнику третім персо-нажем включенийі буржуазний жизнепорядок, де відносини між чоловіком і жінкою засновані на вигоді, користі, купівлі-продажу, але не на любові. Тут Маяковський типізує явище, іде від реального факту, тому що Марія Дени-Сова не виходила тоді заміж, це відбулося позднее.

И шлюб її не був шлюбом з розрахунку: інша доля, інший характер. І взагалі героїня поеми – образ із-бирательный (хоча на самому початку роботи над поемою Маяковський писав саме про Денисову). Ім’я Марія, як уважає поет, підходить до йому більше, ніж яке-небудь інше, воно здається йому найбільш жіночним. Герой поеми глибоко страждає. Страждання й розпач штовхають його до бунту, і страждання його вихлюпуються на такій потужній ліричній хвилі, що здатна затопити людини, захоплюючи його в потік небачених страстей

Саме отут народжуються парадоксальні метафори: Чую: тихо, як хворий з ліжка, зстрибнув нерв. Або: Мама! Ваш син прекрасно хворий! Мама! У нього пожежа серця

Або: Ока ослезненные бочками викочу, Дайте об ребра обпертися. І ін. Лад першого розділу, як і всієї поеми, відрізняє агресивна лексика, улич-ная брутальність і навмисний антиестетизм. Богохульство виявляє анархічні тенденції, бунтарську стихію поеми

Герой Маяковського являє собою могутній образ заперечення, бунту. Перший розділ поеми пронизаний темою любові, але ця любов нерозділена; і тому дуже сильна: Буде чи любов ні? Яка – більша або малюсінька? Знову закоханий вийду в ігри, Вогнем опромінюючи брів загин

Любов героя – настільки потужний імпульс, що вона внутрішньо його испепе-ляет. Але це почуття не автономно, воно здобуває характер соціальної драми. Моля про любов чистої, не споганеною ніякою користю, всю пристрасть отрица-ния поет переносить на буржуазне мироустройство. У ньому він бачить зло, позову-жающее мораль, і не бажає його більше приймати

Збережи - » Аналіз першого розділу поеми В. Маяковського «Хмара в штанях» . З'явився готовий твір.

Аналіз першого розділу поеми В. Маяковського «Хмара в штанях»





Шкільні предмети. Шкільна фізика. Уроки з англійської, французької, німецької мов.